tjena har en r19 1,4l som jag nyligen fick igång och såg att det rann vatten ur vattenpumpen vid kamremmen. nån som har en billiga liggandes? och sen om nån vet hur man byter den om man måste ta bort spännaren bredvid också?
finns på antingen 070-4352301
eller
Marcus@urberget.se
Mvh Marcus
