Åka banan med Peugeot Sport klubben. intressekoll... bråttom

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Åka banan med Peugeot Sport klubben. intressekoll... bråttom

Post by mange »

Som topic vi har fått erbjudande att åka med Peugeot Sport klubben på deras resterqande bankörningar (3 st). för att detta skall gå runt så behöver vi 5 st bilar / körning priset kommer att ligga på 300-400kr. finns det några som är intresserade
Banorna som det gäller är
Gälleråsen
Anderstorp
Kinekulle

Mer info finns på http://www.peugeot-sport-club.com/
Under träffar

Intresserade svarar i tråden snarast :D
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Post by mange »

Här hände det inte mycket....

Har pratat med dom igen och för dom som vill så är det bara att anmäla sig på deras forum om man vill åka med. priset blir självklart lite mer än vad deras medlemmar betalar men ändå ett riktigt bra pris. (tycker jag iaf :D )

Så är ni sugna surfa in dit och anmäl er :D
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
Dignell
Posts: 51
Joined: 29 Mar 2008, 17:46
Location: Tranås

Post by Dignell »

mange wrote:Här hände det inte mycket....

Har pratat med dom igen och för dom som vill så är det bara att anmäla sig på deras forum om man vill åka med. priset blir självklart lite mer än vad deras medlemmar betalar men ändå ett riktigt bra pris. (tycker jag iaf :D )

Så är ni sugna surfa in dit och anmäl er :D
Hade jag varit mer frekvent på CRS hade jag varit väldigt intresserad... Nu visste jag alltså inte ens om att vi hade möjligheten. Vi kanske borde vara mer tydliga åt båda hållen. Jag vet med mig att jag varit dålig på att posta uppdateringar här på CRS och jag tror att ni på CRS är lite dåliga på att posta på Renault sektionen (Rejsa).

Jag utgår från att en inbjudan från tex Peugeot omfattar alla med en Renault precis som de träffar jag styrt upp med tex BMW Sport Club gör?
Last edited by Dignell on 02 Sep 2009, 13:42, edited 1 time in total.
Mårten Dignell
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Post by mange »

Som det har varit nu har det gällt alla med en renault (d.v.s även de som av någon anledning inte vill bli medlem).
Vet inte hur det blir nästa år
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

Dignell wrote:
mange wrote:Här hände det inte mycket....

Har pratat med dom igen och för dom som vill så är det bara att anmäla sig på deras forum om man vill åka med. priset blir självklart lite mer än vad deras medlemmar betalar men ändå ett riktigt bra pris. (tycker jag iaf :D )

Så är ni sugna surfa in dit och anmäl er :D
Hade jag varit mer frekvent på CRS hade jag varit väldigt intresserad... Nu visste jag alltså inte ens om att vi hade möjligheten. Vi kanske borde vara mer tydliga åt båda hållen. Jag vet med mig att jag varit dålig på att posta uppdateringar här på CRS och jag tror att ni på CRS är lite dåliga på att posta på Renault sektionen (Rejsa).

Jag utgår från att en inbjudan från tex Peugeot omfattar alla med en Renault precis som de träffar jag styrt upp med tex BMW Sport Club gör?
Om du hade läst på rejsa lite bättre så hade du veta om att vi hade möjligheten, så kom inte och klaga här..
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=57778 postad 9jul du har ju tom skrivit i tråden [smilie=icon_rotate.gif] [smilie=icon_rotate.gif] [smilie=icon_rotate.gif] :lol:
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Dignell
Posts: 51
Joined: 29 Mar 2008, 17:46
Location: Tranås

Post by Dignell »

Tony wrote:
Dignell wrote:
mange wrote:Här hände det inte mycket....

Har pratat med dom igen och för dom som vill så är det bara att anmäla sig på deras forum om man vill åka med. priset blir självklart lite mer än vad deras medlemmar betalar men ändå ett riktigt bra pris. (tycker jag iaf :D )

Så är ni sugna surfa in dit och anmäl er :D
Hade jag varit mer frekvent på CRS hade jag varit väldigt intresserad... Nu visste jag alltså inte ens om att vi hade möjligheten. Vi kanske borde vara mer tydliga åt båda hållen. Jag vet med mig att jag varit dålig på att posta uppdateringar här på CRS och jag tror att ni på CRS är lite dåliga på att posta på Renault sektionen (Rejsa).

Jag utgår från att en inbjudan från tex Peugeot omfattar alla med en Renault precis som de träffar jag styrt upp med tex BMW Sport Club gör?
Om du hade läst på rejsa lite bättre så hade du veta om att vi hade möjligheten, så kom inte och klaga här..
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=57778 postad 9jul du har ju tom skrivit i tråden [smilie=icon_rotate.gif] [smilie=icon_rotate.gif] [smilie=icon_rotate.gif] :lol:
Så verkar det vara, inget att säga om det.

Tror trotts detta att det är viktigt att vi är noga med att posta både på rejsa och CRS. Gäller inte minst mig själv precis som jag skrev ovan.

Nå Tony kommer du den 11:e ;)
Mårten Dignell
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

Inget som säger man är tvungen att posta på sveriges största bmw forum heller (rejsa) och mycket kanske är clubrelaterat så då är det mest troligt att det bara hamnar här.
Finns inte många som postar något här som skrivs på rejsa..
Har för avsikt att komma den 11e är ledig, men bilen behöver service låter som en vält just nu efter konbanan på björkvik, så hjullager behövs, tror det är bak har lite svårt att lokalisera för det låter så mycket, ev blir det en uppgradering av bromsarna bak på en gång, för då har jag andra hjullager, men det kräver lite adaptrar för att funka, så jag får se men jag jobbar på det för jag vill köra..
sedan är jag liite orolig för ljudnivån, vad tror du som hört den???
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Dignell
Posts: 51
Joined: 29 Mar 2008, 17:46
Location: Tranås

Post by Dignell »

Tony wrote:...sedan är jag liite orolig för ljudnivån, vad tror du som hört den???
Faktiskt inte ens tänkt på att den skulle vara speciellt högljud!? är nog inga problem.
Mårten Dignell
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

Dignell wrote:
Tony wrote:...sedan är jag liite orolig för ljudnivån, vad tror du som hört den???
Faktiskt inte ens tänkt på att den skulle vara speciellt högljud!? är nog inga problem.
Det återstår att höra :lol: skall ändå motverkas med roterande ljuddämpare till nästa år..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Post Reply