Resdelsmarknad I Åkersberga 15/5

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
man
Posts: 35
Joined: 05 Oct 2008, 16:48
Location: Björnhuvud No Sthlm Sverige

Resdelsmarknad I Åkersberga 15/5

Post by man »

I Citroen klubben har vi under många år haft vårmarknad i Åkersberga Norr om Stockholm där Citronister har kunnat komma och köpa och sälja nytt och beg från skruvar till hela bilar .Det brukar vara i slutet av Maj . Efter de trevliga träffarna på Taxinge har jag undrat om det inte skulle finnas ett intresse hos Renault och Peugeot entusiaster att vara med. Vad tycks ?
Last edited by man on 16 Feb 2010, 08:14, edited 1 time in total.
Michael Andersson
Dennis
Forumpolis
Posts: 4614
Joined: 15 Mar 2005, 17:04
Location: Ålem
Contact:

Re: Resdelsmarknad ?

Post by Dennis »

Vi behöver väl aldrig köpa några delar till våra bilar :mrgreen: Nog mest ett citroen fenomen att ha reservdelsmarknad Hi hi.
Allvarligt,, Det låter som ett bra iniativ.
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Re: Resdelsmarknad ?

Post by mange »

Låter som ett bra och kul initiativ
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Re: Resdelsmarknad ?

Post by Mathias »

Det här tycker jag också låter som ett bra och trevligt alternativ. Det finns ju redan i 4cv-klubben och även i andra klubbar.

Är själv medlem i norska Renaultklubben sedan -08 och de har en vår- samt en höstmarknad inom klubben. Brukar bli trevlig första vårträff såväl som sista höstträff innan avställningen. I höstas på en söndag i början av november med strålande solsken, men med frosten liggande kvar i kurvorna for jag iväg i Doffen ca 25 mil norrut till klubbens reservdelslager. :D
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
man
Posts: 35
Joined: 05 Oct 2008, 16:48
Location: Björnhuvud No Sthlm Sverige

Re: Resdelsmarknad ?

Post by man »

Ja nu har vi bestämt oss för lördagen den 15 maj kl 10-13 kör vi Vårmarknad för Franska bilar hos Nettodelar / AD center på Sågvägen 16 i Åkersberga . Kom och sälj allt från hela bilar till minsta skruv eller bara träffas å ta en fika . Nettodelar Bjuder på fika . Upplysningar lämnas av Michael Andersson Bil & Maskin kb på tel 08 543 543 76 må- to 8-17
Arrangörer är Nettodelar , Bil & Maskin Kb och Svenska Citroenklubben Stockholm
Michael Andersson
man
Posts: 35
Joined: 05 Oct 2008, 16:48
Location: Björnhuvud No Sthlm Sverige

Re: Resdelsmarknad I Åkersberga 15/5

Post by man »

I morgon kör vi ! Ann-Mari och Björn har laddat med massor med bra erbjudande ! Jag kommer att ta med mig ett urval av allt jag har , om någon vill ha något spec ring mig på tel 08 543 543 76 under dagen . Kaffe å bullar bjuder Ann-Mari & Björn på som vanligt ! Dessutom har SMHI lovat strålande sol och minst +20 så det e lege å ta finbilen . Sågvägen 16 i åkersberga är adressen .
Michael Andersson



Inlägg: 350
Blev medlem: 2004 06 06, 7:55
Ort: Björnhuvud Sverige , No Stockholm
Personligt meddelandeE-post
Michael Andersson
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Re: Resdelsmarknad I Åkersberga 15/5

Post by mange »

Hur hade ni det ? hade inte möjlighet att komma men gillar somsagt initiativet :)
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
man
Posts: 35
Joined: 05 Oct 2008, 16:48
Location: Björnhuvud No Sthlm Sverige

Re: Resdelsmarknad I Åkersberga 15/5

Post by man »

Vi hade det toppen ! bra väder , Gott kaffe ! Mycke Cittror några peggor å nån Renå . Vi har redan bestämt att vi kör även nästa år ungefär samma tid men då skulle det vara kul om det kom flera " av kusinerna från landet " = Renault & Peugeot .
Michael Andersson
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Re: Resdelsmarknad I Åkersberga 15/5

Post by mange »

låter trevligt. då skall vi försöka bli fler :D
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
Post Reply