Francophilia 2004

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Sprid träffinfon till nära-o-kära!
Vi har målet inställt på minst 20st Renaulter...
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

Och vi är sex st jusst nu,"Bara"14 to go......hehe
Pär Hansson
Posts: 27
Joined: 08 Jul 2003, 13:39
Location: Sweden
Contact:

Post by Pär Hansson »

Lite gemytligheter planeras kvällen innan: http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=18902
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Har mailat ut via maillistan också. Många i klubben som inte använder internet eller forumet. Tyvärr har vi ingen möjlighet att skicka ut info per post innan träffen.

Jag har bokat mitt stammis-rum på Hotell Postiljonen. Börjar bli en vana o bo där haha :)
Ses!
/Joel
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tribal</i>
<br />Någon som ska ställa ut på lördag?

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jag ska ställa ut på lördagen! Du oxå?
Tribal
Posts: 132
Joined: 21 Sep 2003, 20:39
Location: Sweden

Post by Tribal »

Jag ska iaf ställa den på området.
Då ses vi på lördag [:)]
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

Jag o lillebror kommer förmodligen på Lördagskvällen, han vill dit och vara instruktör under Lördagen men det blir alldeles för hektiskt då. Vi tar iaf med oss eget rum (tält) och sover borta vid gamla läktarna :-D Som det ser ut nu iaf.

Kul att Herr Egeland ska vara instruktör för oss också.

Ni har ingen siffra på ungefär hur många, i nuläget, som planerar att medverka på körningen under söndagen?
Silldro
Posts: 82
Joined: 28 Jan 2003, 23:15
Location: Sweden
Contact:

Post by Silldro »

Det blev lite problem med hyra av släp för mig. Så det blir tyvärr ingen Kinnekulle.
Pär Hansson
Posts: 27
Joined: 08 Jul 2003, 13:39
Location: Sweden
Contact:

Post by Pär Hansson »

Vill bara försäkra mig om att alla läser http://www.peugeot-sport-club.com/traffar/baninfo.html ordentligt!
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Silldro</i>
<br />Det blev lite problem med hyra av släp för mig. Så det blir tyvärr ingen Kinnekulle.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Du skulle ju kunna låna mitt släp... [:)]

Skulle vara kul att se både din och Emils R5'or på Kullen istället för på Sviestad... [8D]
User avatar
timolo
Posts: 455
Joined: 08 Dec 2002, 12:47
Location: Olofström
Contact:

Post by timolo »

sablar me att ja inte hinner o få mina övre fjäderbenstallrikar innan helgen då hade man kommit upp så ja får spara mig tills nästa gång. vill inte ha stötdämparna genom huven
Silldro
Posts: 82
Joined: 28 Jan 2003, 23:15
Location: Sweden
Contact:

Post by Silldro »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Falk</i>

Du skulle ju kunna låna mitt släp... [:)]

Skulle vara kul att se både din och Emils R5'or på Kullen istället för på Sviestad... [8D]

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Om jag hade fått reda på det lite tidigare så hade det kunnat blivit Kullen. Nu är det lite tight om tid då vi måste byta bromsvätska på Emils bil som vi inte vet om nipplarna är ok på. Sen jobbar han på Lördag så det blir lite problematiskt.

Jag har bokat släp på en mack som jag ska hämta på lördag kväll.

Men du kan ringa mig på 070-458 05 96 så kan jag försöka fundera ut någon lösning.
Silldro
Posts: 82
Joined: 28 Jan 2003, 23:15
Location: Sweden
Contact:

Post by Silldro »

Blev lite ändrade planer. Jag och Emil åker ner med våra bilar på Lördagseftermiddagen och övernattar på Kinnekulle kamping.

Stort tack till Lasse Falk som hjälpte till!

Dags att dra och mecka lite [:D]
Lars
Posts: 61
Joined: 28 Jan 2003, 19:50

Post by Lars »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Silldro</i>
<br />Blev lite ändrade planer. Jag och Emil åker ner med våra bilar på Lördagseftermiddagen och övernattar på Kinnekulle kamping.

Stort tack till Lasse Falk som hjälpte till!

Dags att dra och mecka lite [:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Kul[:)] Bra jobbat Falk!
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

Vi litar på att hotell-Joel fixar medlemskap i CRS till "R5GTE-maffian" på plats på Kullen. [:D] [:D]



[;)]
Post Reply