Göteborg motorshow

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Nu finns det bilder från mässan. Se "Träffar" / "Tidigare" på hemsidan.
/j
Dj_sebbe
Posts: 6
Joined: 03 Jan 2004, 21:20
Location: Sweden
Contact:

Post by Dj_sebbe »

var på mässan å tittade till extra mkt i CRS montern då jag har min clio 16v -91.... men ett så svagt mottagande och kyligt bemötande från de som var där har jag nog aldrig mött på... jag vet inte vem jag pratade med men han var absolut inte ett dugg intresserad av min små historier kring min clio mm.... jag sa även i tidigt skede att jag var intresserad att gå med i klubben (är bara forumsnisse) men efter det bemötandet jag fick så beslutade jag mig för att skipa det... tråkigt men sant...

mvh
vargen
Posts: 507
Joined: 09 Jul 2003, 17:13
Location: Umeå
Contact:

Post by vargen »

Det låter ju inte bra.. men det är väl klart du ska bli medlem ändå.. låt inte en sur rackare förstöra, han kanske hade en dålig dag..
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

Jag var där på fredag eftermiddag/kväl... Söndag oxå i och för sig... pratade då med någon, vet inte vad han hette, men jag tyckte att han var trevlig. Sa att jag ville bli medlem och det tyckte han va jättekul. Han berättade om olika träffar och om bankörningar, frågade vad jag körde för bil o så. Trevligt bemötade tycker jag! Så nu har jag betalat in medlemsavgift och väntar bara på papprena! Längtar till våren o sommaren nu!
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Härligt Ulrika! Välkommen in i gänget. Trevlig bil dessutom. :) Vad har du för färg, gjort nåe med den?
/joel
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Dj_sebbe</i>
<br />var på mässan å tittade till extra mkt i CRS montern då jag har min clio 16v -91.... men ett så svagt mottagande och kyligt bemötande från de som var där har jag nog aldrig mött på... jag vet inte vem jag pratade med men han var absolut inte ett dugg intresserad av min små historier kring min clio mm.... jag sa även i tidigt skede att jag var intresserad att gå med i klubben (är bara forumsnisse) men efter det bemötandet jag fick så beslutade jag mig för att skipa det... tråkigt men sant...

mvh
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Otrevligt bemötande får man oftast av vår egen lilla ordförande (tycker ja) Men men han är ju Stockholmare =) han är trevlig inerst inne men kan verka lite upptagen med sina grejjer ! Kom med i klubben du ! vi har så mycket gemenskap och roligt tillsammans ! Kom med på en träff nångång så ska du nog ändra dig =)
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

Hej Joel! Jag har en svart, en -00:a. Den har öppet filter, sänkt, sportsystem från Elia,
clio v6-bakdel. Har en hel del planer för den! Men det får du se till sommaren.. Vad händer med din bil nu till sommaren då? några planer? // Ulrika
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Ulrika: jepps, massor. Den står i garaget o väntar närmast på nya fälgar o däck. Blev en ny huv, inget baksäte (plant golv med en "installation") + lite annat godis denna vinter. Ska försöka att hålla mig att INTE säga för mkt vad som gjorts innan första åkturen + fotosession till våren (antar att det blir i början/mitten av spril).
/j
petter
Posts: 19
Joined: 18 Feb 2004, 23:57
Location: Sweden

Post by petter »

farsan stod i montern på torsdagen men han är inte så otrevlig :)

(tjötig är en mer sann beskrivning)
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Dj_sebbe</i>
<br />var på mässan å tittade till extra mkt i CRS montern då jag har min clio 16v -91.... men ett så svagt mottagande och kyligt bemötande från de som var där har jag nog aldrig mött på... jag vet inte vem jag pratade med men han var absolut inte ett dugg intresserad av min små historier kring min clio mm.... jag sa även i tidigt skede att jag var intresserad att gå med i klubben (är bara forumsnisse) men efter det bemötandet jag fick så beslutade jag mig för att skipa det... tråkigt men sant...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Beklagar din upplevelse. Jag har aldrig träffat någon otrevlig CRS-are, trots att jag träffat rätt många. Folk är ju olika. Ett märkligt beteende kan ha flera förklaringar. Alla är vi ju olika och får ibland ge varann lite tid innan vi är på samma våglängd.
Jag tycker klart du ska gå med! Vi har så himla roligt ihop!!! Ge en andra chans och häng inte upp dig på EN grej. Det finns så mycket roligt du missar då! Kom med i gänget istället! [:)][^]

Robin; är ordf. otrevlig mot dig?![:0][;)] Det låter det! Jag tycker han är helt ok! Han är kanon på att "fixa" saker, har många lyckade idéer och både intresse och förmåga att lyssna på idéer och förslag (trots att han är 08 som du säger [;)][:D]).
Han kanske inte alltid uttrycker sig på de mest diplomatiska sätten, det får man ha överseende med, ingen är ju bra på allt. Tycker han är en reko kille och en bra ordf! [^]
Post Reply