Gotland Ring 18 maj 2013

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
Stymie
Posts: 3611
Joined: 24 Jul 2006, 17:54
Firstname: Albert
Surname: Sjöberg
Location: Uppsala
Contact:

Re: Gotland Ring 18 maj 2013

Post by Stymie »

Alpine Linus wrote:
Stymie wrote:
Tony wrote:Ja men du har ju själv valt förtroende uppdraget, dvs tagit på dig saker som gör att du inte kan låta bli, dvs en prioritering
Det håller jag med om, men jag är i alla fall intresserad och vill se mer av klubbaktiviteterna. Det kan väl inte vara fel? Prioriteringen gjordes innan jag visste något om Gotland, dvs för många år sedan. Om jag sen inte kan vara med så är det bara jag som drabbas, ingen annan. :cry:

Allt gott! Kul med aktiviteter där folk har skoj! Delad glädje är dubbel glädje :racesmile:
Bilder kommer komma när jag fått dem en gång igenom Photoshop!
Va mest lite retsam till alla tråkmånsar som inte tar tillfället i akt när folk lägger ner kropp och själ i arrangemang som det här.
För mig känns det konstigt att inte ta tillvara på klubbens aktiviteter då jag anser det vara återbäringen på klubbavgiften som man pröjsar årligen.

Sedan att du prioriterar golf framför Gotland kan ju varken jag eller någon annan göra någonting åt. Men tycker inte det skall skyllas på andra med tex. "Man måste ha ball bil för att vara med å leka med dem stora pojkarna".
Då känns det ju bara som man är osäker på sig själv och sina val....

Gällande att lämna R16 ifrån banan.... varför?

Tog bara några snabba exempel... orkar inte leta mer ;)
Trevliga bilder :-). En R16 på bana är inte fel, det håller jag med om.

Du har inte sett min gamla R16 R1150 tror jag. ;-) Tips; Kolla bland projekttrådarna.
___
Nu: Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Re: Gotland Ring 18 maj 2013

Post by Tony »

john wrote:Jag skulle gärna komma på Gotlands träffen och dom fikaträffarna vi hade,har o käka pizzakvällarna med.
Men fick för några år sen känslan att det var en grupp i gruppen så att säga och man skulle ha en "ball"bil för o va med i svängarna!
Men det kanske har ändrats på sista åren?
Kan nog bli så att man återkommer i klubben nu då 8)
Sen kan det vara så att man kör 3 skift på jobbet och då kan
det vara svårt o bara sticka iväg om det är så att man jobbar helg,kvälls,nattpass 8)
Och Golf spelar jag inte överhuvudtaget.
Är du forumspolis och inte ens är med i klubben eller ??
jag jobbar åxå 3 skift, tror du lyckas hitta en ersättare till den 17maj 2014 som det med stor sannolikhet blir, jag fick ersättare i år eftersom jag jobbade.
Ser man bara problem har man inte viljan.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
john
Forumpolis
Posts: 1184
Joined: 13 Aug 2006, 21:41
Firstname: John
Surname: Ignell
Location: Enviken

Re: Gotland Ring 18 maj 2013

Post by john »

Jodå viljan finns!
Vet av egen erfarenhet att ibland så dök folk inte upp fast det var bestämmt om plats tid etc för våra fika,glassträffar i stockholmtrakterna då kom jag dit men inga andra från klubben då känns det liksom inte så roligt om det upprepas 3,4 ggr i rad. 8)
John Ignell Enviken
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Re: Gotland Ring 18 maj 2013

Post by mange »

Lite filmer från helgen
Här kommer det lite filmer:

Onbord film, jagar R8 G
http://www.youtube.com/watch?v=AH6Iq0Ry ... e=youtu.be

Korta snuttar utifrån
http://www.youtube.com/watch?v=pXZuxYlC ... e=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=rx03KlxQ ... e=youtu.be

om ni undrar varför det inte är på alla andra så är det så enkelt att medans jag lagade bilen i Slite på morgonen så hade de andra kört av sig. så när jag kom till banan så åkte de inte så mycket mer:)
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
Post Reply