Emmaboda 15 maj?

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

jono1071
Posts: 45
Joined: 08 Dec 2002, 18:56
Location: Sweden
Contact:

Post by jono1071 »

förb***ade jäkla sk*t!!!

Ber om ursäkt för det fula orden men ungefär så känns det... Har fått totalhaveri (troligtvis slutväxel eller diff) i går kväl så clion är inte körbar :-( . Den står för utredning hos Volvo för (förhoppningsvis) godkännande för Volvia's maskinskadedel i försäkringen. Känns som någonting alltid ska ställa till det för mig inför säsongen, förra året var det bensinpumpen. Får jag inte ny låda så kommer jag lämna tillbaka bilen till Rejmes och titta efter annat i bilväg.

Jag kommer dock ner på morgonen, förhoppningsvis ganska tidigt, kring 8 eller något sådant.
Buff
Posts: 35
Joined: 05 Sep 2003, 17:33
Contact:

Post by Buff »

Haajjj!!!
Inte Kollat på ett tag å här har det ju varit ett jäkla håll igång.. Men jag kommer lite osäker om de blir körning men ställer gärna ut med er andra(har anmält mig till bilsport dock).[8D]

Vilken tid?? 6 eller? .. Låter attans tidigt hehe menmen går väl det oxå.. Kunde ju vara lite smidigt med nån som tar lite telefon nummer å så (0709417979 mitt) .. Eller nån plats å tid kanske redan bestämd som jag missat?

Ahja Boka in Rasse me 5:an=)

HAdet gutt Ses snart kramkram[:D][:D][:D]
1058
Posts: 1
Joined: 10 May 2004, 23:23
Location: Sweden
Contact:

Post by 1058 »

Hej!
Katja & jag kommer med vår Megane Coupe. Han ni kommit fram till någon bra tid att träffas på?
Hälsningar Jonas & Katja
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Klockan 6.00 har vi sagt. Låter sunt eftersom vi vill ha en bra plats inne på området.
VAR exakt vi ska träffas vet jag inte. Det får Renée bestämma :)

Har fått igång min dator nu efter kraschen. Ska ta fram en mall så alla kan fylla i sina uppgifter om bilen och ha på plats. Kommer kunna tankas hem här sen. Imorrn har jag nog den klar.
/joel
Buff
Posts: 35
Joined: 05 Sep 2003, 17:33
Contact:

Post by Buff »

Grrr kl 6?...Ska möta upp med några andra kl.6 på vägen.. borde vara uppe vid åtta.. [^]

Finns det möjlighet att ni som är uppe i Emmaboda vid den tiden håller en plats eller?[:I]

Ja å någon mer som ska köra från malmö hållet eller bara jag?
Hajj
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Ska höra efter med Dennis ang. mötesplats & tid imorgon när jag åker till verkstan igen!
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Buff: Vi lär boka upp oss på ett par platser xtra, japp.

Renée: Stabilt! Jag ringer imorrn o checkar av lite :)
Buff
Posts: 35
Joined: 05 Sep 2003, 17:33
Contact:

Post by Buff »

Stabilt=) .. håll en till mig! [:D][:D]

Hmm hur gick det med dom dära mallen .. ska alla köra samma eller bara aväna ihop nått med datorn?[:)]
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Jorå, mallen är på G. "Ska bara" du vet... :)
Ska försöka hinna klart den i kväl. Lägger upp den här sen - blir en PDF.

Edit: Gå hit för mallen http://www.clubrenaultsverige.com/forum ... IC_ID=1932 [:p]
/joel
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

Nu har vi kommit fram till en tidpunkt,avresa från kalmar 0600,kom på att vi inte sa en plats,men carestel(gammla rasta) är en bra plats om fler vill åka med oss ...vi skall åka med tre eller fyra bilar(beror på om jag stoppar i min växellåda och sk*ten funkar) ..megane coupe ,cliosport ,alpine v6 turbo, R25 v6 Baccara..blir nog en rolig syn...jonas och katja är ni med på den tiden?
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Hur långt är det till Emmaboda?
När kommer vi fram ungefär om vi startar oh-six-hundred?
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Hur långt är det till Emmaboda?
När kommer vi fram ungefär om vi startar oh-six-hundred?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">räkna 45-50min..
Post Reply