Emmaboda 15 maj?

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Emmaboda 15 maj?

Post by SiteAdmin »

Var lite snack om detta evenemang på årmötet.
Jag, Renée och Johan Nordlund kommer åka ner (Johan jobbar dock parallellt med Bildesigns utställning).

Skulle vara himla kul om vi får ihop ett gäng Renaulter, ställer upp oss snyggt, har lite puts på bilarna och visar att VI FINNS [:D]

Själv e jag ju sugen på strippen (som vanligt!), inte helt omöjligt att kombinera körning/utställning.

Idéer mottages gärna! [:p]
Idis
Posts: 51
Joined: 18 Aug 2003, 01:35
Location: Sweden

Post by Idis »

Tjena hallå.. Låter som en kalasfin idé tycker jag..

Säg bara till när ni har mer info om allt [:D]

I´ll be there, lätt
Ha d übernice
User avatar
timolo
Posts: 455
Joined: 08 Dec 2002, 12:47
Location: Olofström
Contact:

Post by timolo »

sablar me att inte bilarna e hinner bli färdiga tills dess då kommer troligen den svarte vara på breddning
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

Kommer förhoppningsvis vara där. Om jag åker Renult dit är dock osäkert...
jono1071
Posts: 45
Joined: 08 Dec 2002, 18:56
Location: Sweden
Contact:

Post by jono1071 »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Var lite snack om detta evenemang på årmötet.
Jag, Renée och Johan Nordlund kommer åka ner (Johan jobbar dock parallellt med Bildesigns utställning).

Skulle vara himla kul om vi får ihop ett gäng Renaulter, ställer upp oss snyggt, har lite puts på bilarna och visar att VI FINNS [:D]

Själv e jag ju sugen på strippen (som vanligt!), inte helt omöjligt att kombinera körning/utställning.

Idéer mottages gärna! [:p]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Bra att du tog tillfället i akt och la upp en tråd om detta. Jag håller koll på anmälningstider och sådant ändå för BilDesigns räkning så jag meddelar när det är dags. Vad gäller själva utställningen kanske Mats tält fungerar för att få lite skugga i försommarsolen :-), jag kanske behöver lite hjälp att hålla koll kring min bil då jag troligtvis behöver vara vid NSX:en under större delen av dagen.
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Tältet går nog åt till ett annan träff, "var-det-nu-var". Mats nämde nåt om det sist på telefon?

Renee har tält, eller om det var mamma-Monas tält? Kanske går att få loss, Renee?

jepp, håll koll på datumen.
/j
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Japp, mamsen har tält. Har även införskaffat ett själv, som jag tänkte dekorera på Calmar Classic-vis med Renault-text... M a o finns två att tillgå om man vill.
Tyvärr inget sådant där lull-lull Easy up som Mats, utan ett helt vanligt, men det dög ju på Calmar Classic så... [:)]

Vore ju bra om vi var ett gäng, så man kan turas om lite.
arto
Posts: 48
Joined: 25 Nov 2003, 21:09
Location: Sweden

Post by arto »

kan nog eventuellt ställa upp... kommer med all säkerhet att vara där, så om intresset finns kan man noga ta clion ner oxå... ska uppdateras lite och förhoppningsvis är den klar tills dess... sak fixa lite bilder snart...
arto
Posts: 48
Joined: 25 Nov 2003, 21:09
Location: Sweden

Post by arto »

nu finns det bilder... klicka på länken i min sign...
zerotonine
Posts: 80
Joined: 13 Mar 2003, 20:14
Location: Sweden
Contact:

Post by zerotonine »

Jag ställer upp om SFRO OK:ar bilen. Har precis blivigt klar med allt det kosmetiska, har lite att pustsa på motorn bara..

Renault 5 16V K-tec prylar till tusen =)
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zerotonine</i>
<br />Jag ställer upp om SFRO OK:ar bilen. Har precis blivigt klar med allt det kosmetiska, har lite att pustsa på motorn bara..

Renault 5 16V K-tec prylar till tusen =)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">bra du får ju komma dit,så man får se en renault för en gångs skull ,så kanske man får en tid att försöka slå,om man blir klar någon gång...
zerotonine
Posts: 80
Joined: 13 Mar 2003, 20:14
Location: Sweden
Contact:

Post by zerotonine »

[/quote]bra du får ju komma dit,så man får se en renault för en gångs skull ,så kanske man får en tid att försöka slå,om man blir klar någon gång...
[/quote]

jasså? trode att det fans en hel den där redan?! Kommer att köra i klassen framhjulsdrift utan överdaddat... Ligger du i samma klass annars så får vi bara jämföra tider =)
Vad håller du på med för bygge??
arto
Posts: 48
Joined: 25 Nov 2003, 21:09
Location: Sweden

Post by arto »

vad kör ni på för tider? förra året alltså.
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Jag körde 14.62s @ 155.66km/h på Tullinge förra året. Blev 3:a, fast jag glömde och hämta pokalen *damn* ;-)
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zerotonine</i>
<br /><hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">bra du får ju komma dit,så man får se en renault för en gångs skull ,så kanske man får en tid att försöka slå,om man blir klar någon gång...
[/quote]

jasså? trode att det fans en hel den där redan?! Kommer att köra i klassen framhjulsdrift utan överdaddat... Ligger du i samma klass annars så får vi bara jämföra tider =)
Vad håller du på med för bygge??
[/quote]nej det brukar vara väldigt dåligt med renault,jag håller på med en 5gte, den kommer inte köras med i år ,det är mycket kvar,det blir nog i samma klass tror jag,(har inte bestämt mig vilken motor jag skall ha),jag får en tid att jämföra med..
Post Reply