Emmaboda 15 maj?

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

På Emmaboda har jag iaf sett en Alpine och en Clio Sport delta, vad jag kommer på f n. Både Laguna och R19 har jag sett som tävlat i ljudbygge. Dessutom några snyggingar parkerade på omårdet. Men, Tony har rätt, skulle definitivt inte skada med fler riktiga bilar!!! [:)]
zerotonine
Posts: 80
Joined: 13 Mar 2003, 20:14
Location: Sweden
Contact:

Post by zerotonine »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />På Emmaboda har jag iaf sett en Alpine och en Clio Sport delta, vad jag kommer på f n. Både Laguna och R19 har jag sett som tävlat i ljudbygge. Dessutom några snyggingar parkerade på omårdet. Men, Tony har rätt, skulle definitivt inte skada med fler riktiga bilar!!! [:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Blev så sugen på att brätta lite om min bil =) R5:a med en Clio 1.8 16v motor. Chippad (clio cup), ekotech ventil, bytat bränstetrycks regulatorn, planad top, Steg 1 kamaxlar, öppet luftfilter, clio racing ventilerade skivor fram (gte org. bak)JR stötdämpare runt om, 2,5" halvbur, OMP ratt, stolar m.m... kickpaneler med dubbla 6,5" på varje sida. Ny inredning (matta, tak och plast) Kombat body kit med DTM speglar samt lite egen body modd lite överalt på bilen. vita blinkers och baklampor.. Ny lackerad grön-guld mettalic, skiftar i soljuset. Polerat upp top, toplock och insug...

Hoppas den väcker uppmärksamhet i sommar =)
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Nice zerotonine!
Ska bli kul o sen den till Emmaboda :)
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

Wow !!..bilder bilder =)
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Hur är det med anmälning dit osv?
Vore ju faktiskt himla trevligt om vi kunde få till en klubbmonter där!
Idéer, tips & engagemang välkomnas, så vi kan visa upp klubben & Renault på ett bra sätt!!! Tycker det vore kul & läge att vi syns på Emmaboda!
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Dags att anmäla sig iaf: http://www.bilsport.se/events/_mail/index.html
Klasserna för körningen finns här: http://www.bilsport.se/events/regler/klasser.htm
Samt lite regler för detta: http://www.bilsport.se/events/emmaboda/e_regler.htm
Om man bara ska ställa ut bortser man givetivs från reglerna, dock krävs anmälan till Bilsport (länken ovan)

Jag skriver ihop nåt i Renommé om detta. Vore bra om vi fick ett hum om antalet bilar till "montern", så vi vet hur mkt plats vi kommer ta osv osv.
Renée: Jag sätter dig som kontaktperson för detta? OK?

/häcken full
Buff
Posts: 35
Joined: 05 Sep 2003, 17:33
Contact:

Post by Buff »

Hallojs=)
Rassebrasse kommer till Emmaboda[:)]

De där med att ställa ut bilarna ihop låter finfint.. hojta till om hur det blir!

Skulle iförsig vara lite roligt att köra en repa eller två oxå... får träna lite först bara ..så man inte skämmer ut lilla Femman [:o)]
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Japp, jag kan agera kontaktperson. F n finns ju inget planerat, men det löser sig allt eftersom.
Ni som har planer på att åka dit kan väl ge er till känna, så vi kan börja spåna lite smått hur vi vill & ska ha det. [:)]

Låter kul att det finns chans att få se Renaulter på banan! Vill man bara ställa ut sin pärla ser jag fram emot det också. Mégane kommer endast få kasta lystna blickar ut mot rakan från utställningsplats dock...
jono1071
Posts: 45
Joined: 08 Dec 2002, 18:56
Location: Sweden
Contact:

Post by jono1071 »

Dags att slå liv i denna tråd igen... Jag har anmält clion till utställning, hade gärna kört en sväng på strippen men vill spara min låda till bankalaset. NSX:en blir inte klar till Emmaboda så vi rullar ner i clion + ev min hoj. Har nån funderat på aktiviteter kring eventet, om vi ska åka ner på morgonen eller kvälen innan osv.
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

jag och renee (miss megane) skall fundera lite om det,men hon drog till le mans.men det kommer,förr var det så att man va tvungen att sno platser för att få en ,man kunde inte boka en yta,vet inte om det är så nu,men vi spånar lite,någon som har tips..personligen tycker jag att vi gör något efter strippen,och inte dagen innan....
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

(Hemma för en snabb mellanlandning & drar om några timmar igen.)

Håller med Tony; Vi tar liten "efter-fest" [;)][:D] På lördagen måste man definitivt vara pigg! Man kan ju åka ner redan på fredagen iaf om man vill. [:)][^]

Vi ska kolla upp med Bilsport om man kan boka någon hel yta för våra Renaulter. Då behöver vi ha reda på hur många som är intresserade av att ställa ut med oss. Har ni tips & idéer ang. träffen, vår "monter" etc lyssnar vi nyfiket med spetsade öron! [:)][^]
Själv återkommer jag nog på forumet igen i början av nästa vecka!
zerotonine
Posts: 80
Joined: 13 Mar 2003, 20:14
Location: Sweden
Contact:

Post by zerotonine »

Jag ställer upp med min 5:a på emmaboda, Snackade med Andreas från SFRO idag och det ser ljust ut så den 15:e Maj står den där.... Är sugen på att ställa ut med er andra Renaultare!

Mvh
zerotonine
Posts: 80
Joined: 13 Mar 2003, 20:14
Location: Sweden
Contact:

Post by zerotonine »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />Wow !!..bilder bilder =)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Inte så mycket att se nu, men om två veckor är den ihopa igen... Ska inte snåla med bilderna =)
Spiff
Posts: 597
Joined: 08 Dec 2002, 14:27
Location: Karlskrona/Hasslö

Post by Spiff »

Om man skulle ställa upp och köra stripp med kombin... volvo kombis går ju onekligen rätt bra det har man ju sett innan...
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zerotonine</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />Wow !!..bilder bilder =)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Inte så mycket att se nu, men om två veckor är den ihopa igen... Ska inte snåla med bilderna =)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Det låter bra det =)
Post Reply