Kinnekulle Ring, Bankalas 19-20/5

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Är Stellan som har alla anmälningar. Måste då fixa en ny sida på medlemssidorna o den ska uppdateras... osv osv ;-) blir för mkt jobb för det lilla

Kan säga till Stellan o maila över antalet så lägger jag upp det på träff-sidan.
/jay
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br /> ...blir för mkt jobb för det lilla... <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Misstänkte det...

[ot]En tanke... kanske en generell nyhetsrulle med medlemsrelaterat som dyker upp när man loggat på kunde vara nå't, där kunde man ju lägga så'n temporär information... [/ot]
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

okej,vem har fått ok ifrån Stellan?....förutom jag?
Lars
Posts: 61
Joined: 28 Jan 2003, 19:50

Post by Lars »

Jag :)
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

Jag oxå. [8D]
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Johan verkar ha fått strul på sin Clio å jag kommer tyvärr inte.

Ni som ska dit: Glöm inte kameran. Ta gärna lite "action-bilder"
jono1071
Posts: 45
Joined: 08 Dec 2002, 18:56
Location: Sweden
Contact:

Post by jono1071 »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Johan verkar ha fått strul på sin Clio å jag kommer tyvärr inte.

Ni som ska dit: Glöm inte kameran. Ta gärna lite "action-bilder"
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Hej på er, stämmer att jag fått "big trouble" med clion, har inte hört ett knyst från Volvo ännu så jag törs inte säga något, troligvis är det inget de kan åtgärda tills nästa vecka, skulle vara om jag tar en hyrbil, he he :-) .Jag har dock inte bokat något på jobbet den dagen såklart så jag tar nog en tripp med bågen ner och kollar (om det är bra väder, och det har väl alla beställt? eller?)
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

Otur med bilen...
Är det lådan eller slutväxel/diff som rasat?
Självklart blir det bra väder...
jono1071
Posts: 45
Joined: 08 Dec 2002, 18:56
Location: Sweden
Contact:

Post by jono1071 »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Falk</i>
<br />Otur med bilen...
Är det lådan eller slutväxel/diff som rasat?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Måste vara slutväxel/diff som rasat, värsta är att det stinker olja från lådan så jag är rädd för att det kan ha slagit hål nånstans. Alla växlar fungerar dock utan problem så lådan i sig borde vara ok.
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Deppigt... Hoppas verkligen att det löser sig, både bra och snabbt!
jono1071
Posts: 45
Joined: 08 Dec 2002, 18:56
Location: Sweden
Contact:

Post by jono1071 »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />Deppigt... Hoppas verkligen att det löser sig, både bra och snabbt!
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Lite OT men svarar här ändå, Rejmes (Volvo) har kollat lådan och jag behöver byta hela lådan, de kommer skicka skadeanmälan till Volvia imorgon så sen är det bara att hoppas att Volvia godkänner det för maskinskadedelen i försäkringen. Sen är det leveranstid och byte på lådan så jag lär nog få vänta... länge...

Har i vilket fall som helst bestämt mig för att den clion är passerad nu, löser bort den på nåt sätt... Kommer åka motorcykel tills vidare. Blir dock kanske en ny clio i höst, dock inte en clio sport utan en äldre clio 16v men definitivt inte för gatbruk, licensen tänkte jag ta redan i höst hos SSK. Alternativt blir det en BMW 318, både clion och bmw:n är vassa i Fyndbörsen... så om allt går enligt planerna kan ni nog gissa vad jag kommer ägna tid åt nästa sommar!
jono1071
Posts: 45
Joined: 08 Dec 2002, 18:56
Location: Sweden
Contact:

Post by jono1071 »

Hej!

Tog hojen ner idag och tittade på Lars vs Lars på Kinnekulle... Trevligt väder hela tiden så man är lite röd på hårbotten :-)

Tog lite bilder;

http://www.bildesign.se/media/Evenemang ... /index.htm

Lars och Lars: Får jag era postadresser så skickar jag en skiva med högupplösta bilderna.

Joel: Hör av dig om du vill ha någon av bilderna till klubb-blaskan!
Lars
Posts: 61
Joined: 28 Jan 2003, 19:50

Post by Lars »

Vad lite bilder du tog[:D]
Tack för en sk*trevlig dag, det var kanonkul och bilen gick bra. Hoppas det blir fler Renulter på kullen i September.
Lars A
tompa
Posts: 225
Joined: 24 Mar 2003, 19:16
Location: Hammeröa (Karlstad)

Post by tompa »

jag och pappa var också där.Men vart var alla andra?
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Många bilder = We like!! :))

Röd hårbotten = känns igen från nåt annat år hehe [;)] [;)]

Enligt bilderna verkar det varit en del på plats ändå. Kul!
Jonas K med Clio V6, Clio-Lars, Clio-Lasse, Glenn med Spider, Bosse J med R8, Stellan med Alpine? och Tompa (med far).

Johan. Japp, nån bild där såg trevlig ut till blaskan. Hör av mig sen. Koppar ett par till hemsidan också, duger finfint!

<b>!!</b> Nån som orkar skriva ihop en liten story?? Typ 1/3-1/2 A4? Ett par rader för Renommé samt hemsida. [:)]
/joel
Post Reply