Feedback: Stockholmsträffen 29/5

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Feedback: Stockholmsträffen 29/5

Post by SiteAdmin »

Tjena!
Tack för en härlig dag. Det blev verkligen en HEL dag :) Lite slut i kroppen just nu - varvar ner med ett glas vin och trevligt sällskap :)
Bilder och lite text kommer sinom tid [:p]

/stolt GoKart-5:a i finalen! Mkt köra blev det...
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

Jag håller med Joel. Trevligt var det!
Fina bilar att kika på och jättekul med hyrkart-racet! (Junior är fortfarande kaxig för att han vann. Någon får sätta honom på plats nästa gång...)

Tack allesammans!

(Tyvärr hade jag inte möjlighet att hänga med på "kvällls-aktiviteten", jag får komma igen nästa gång...)
m666k
Posts: 124
Joined: 03 Feb 2004, 13:32
Location: Sthlm/Sollentuna
Contact:

Post by m666k »

Hade helt glömmt bort träffen! ajajaja!
Märkte det när jag satt på McDonalds i Upplands väsby!
och såg alla bilar bara köra förbi!
Jaja ska för söka komma på nästa iaf!
cotech
Posts: 220
Joined: 09 Feb 2004, 22:31
Location: Sweden

Post by cotech »

Hej hopp!
Kan bara hålla med: trevliga bilar, trevliga människor, god korv, och som pricken över i GOCART-RACET.
Tack alla som förgyllde denna dag!/ Robban
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Nu finns det lite text och bilder [:D]

----> http://www.clubrenaultsverige.com/meeti ... .asp?id=87
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

Såg ju riktigt trevligt ut! Synd att jag inte åkte dit [:(]

Hade blivit lovad att få åka med några andra till Ånnaboda samma dag, men de lämnade återbud på kvälen innan pga sjukdom och feber. Därför fanns det inte tid för att putsa bilen ordentligt så då fick det vara. Nåja det blir ju fler gånger... [:)]
User avatar
BERTH
Posts: 31
Joined: 14 Jul 2003, 10:56
Location: Tärnsjö

Post by BERTH »

Tack för en trevlig dag med Renaulter en perfekt genomförd träff
många+++++++++++ till arrangörerna kunde tyvär inte följe med till middagen men nöjd ändå
ses i sommar Berth med hela familjen från Morgongåva
vargen
Posts: 507
Joined: 09 Jul 2003, 17:13
Location: Umeå
Contact:

Post by vargen »

Glömde själv oxå helt av den.. men som tur i oturen hade flickvännen bilen och jag hade ett annant möte inplanerat.. aja.. kommer fler chanser..
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Post by mange »

Jajja mensan trevlig träff var de å gokart e alltid kul.....
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Kul som [}:)] att träffa romboider igen! Trevligt folk, trevliga bilar & på det stora hela bra väder! Gott käk blev det också efteråt (ännu bättre när vi flyttade inomhus)...
Stort TACK Peter & Peter & co för att ni anordnade träffen!!! Tack också alla ni som kom, alltid kul att träffa likasinnade!

Ni som inte var där: Missa det inte nästa år! [^][:)]
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

[V][V]
Ibland bär inte alla vägar till Stockholm.
[:D] [:)]
Finns det inga planer på att förlägga en träff på "Sveriges framsida" nån gång? [;)]
Kan rekommendera ett besök i GBG under Göteborgskalaset i början av (?) augusti
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Jag har länge tyckt att det varit läge för en träff i "Renault-Sveriges huvudstad", dvs GBG. Realistiskt sett är det ganska hopplöst att planera en träff på för lång "distans". Man kan alltså inte ålägga styrelsen att fixa en träff i GBG, utan det är upp till medlemmarna i resp. distrikt samt förstås distriktsansvarig. Det är en <b> mycket </b> stor fördel att bo/känna till området där träffen skall vara, om man ska anordna.

Det finns många i GBG-området som under en längre tid efterlyst träff på västkusten. När jag pluggade på IHM bodde jag under knapt ett år i GBG och tycker det är en kanonmysig stad. Skulle gärna vända romben västerut för att träffa romber på andra kusten!

Tycker det bör finnas superba möjligheter för att göra en riktig guld-träff i GBG-trakten; ex.vis studiebesök hos Renault, SAM show room, underbar stad med mååååånga roliga upplevelser/sevärdheter, trevligt folk etc etc.

Göteborgare, förenen eder! Det var alldeles för länge sedan Mégane var i stan! [;)][:D]

Klubben/styrelsen välkomnar initiativ och bidrag till träffar lämnas av klubben. För idéer, tips, erfarenheter & bollplank ang. anordnande av träffar kan man ju snacka med folk som tidigare anordnat träffar. Dessutom är väl forumet ett utmärkt ställe att höra sig för vad som önskas (inom rimliga gränser) och övriga tips!
Post Reply