Info: Zolder Curcuit 19/6 2004

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

hehe....det är bäst du spänner fast dig....ORDENTLIGT =)
Bengt
Posts: 674
Joined: 09 Dec 2002, 09:34
Location: Sweden

Post by Bengt »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />hehe....det är bäst du spänner fast dig....ORDENTLIGT =)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
vaddå du har inge soppa tryck ha ha...........[:D]
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

Bjäbb bjäbb ....snart så =)
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Back to topic boys!
vargen
Posts: 507
Joined: 09 Jul 2003, 17:13
Location: Umeå
Contact:

Post by vargen »

Vilka blev det som åker?
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Enligt info till deltagare: Robin Gillström, Stellan Östling, Lars Aldebo, Bo Johansson, Joel Handstedt, Jan Karlsson, Mattias Bong & Jocke Persson, Ulf Aspbäck, Mats Dahlberg (hoppas jag iaf!), Peter Bergqvist, Peter Bergström, Jorn Thorbergsen (NO), Mats Nilsson, Dennis Håkansson & Linda m. Alpinen, samt Mégane med tillbehör! [^][:)]

<b>En fråga till de som ska ner:
Är det någon mer än vi som har funderingar på att luffa vidare ner till Paris efter träffen?</b>
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Jag o Tanja ska ut på egna äventyr efter träffen :) Mysmys-bilsemester alltså.
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Jag o Tanja ska ut på egna äventyr efter träffen :) Mysmys-bilsemester alltså.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">glöm inte intercom [:D]
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Vi ska ner till Paris och har funderingar på att försöka få besöka Renault. Kanske museet på Billancourt, ev. Technocentre eller så... Tänkte ringa och kolla upp möjligheterna. Om det är någon mer som är på hugget att hänga på vore det bra om ni hör av er, så man vet hur många jag ska försöka "få dispens" för! [;)][:D]

Vår väldigt lösa planering är att lämna Zolder någon gång under söndagen, fortsätta ner mot Chantilly en bit utanför Paris. Vi har vid tidigare resor åkt förbi Chantilly, konstaterat att det är storslaget vackert och att vi vill se det på närmre håll. För intresserade kan jag berätta att det är ett magnifikt slott, som tävlade med Versailles om att vara det vackraste och mest storslagna slottet.

Tisdagen hade vi, under förutsättning att tillstånd kan ordnas, tänkt att tillbringa i rombens tecken med Renault-besök i Paris!

Ytterligare punkter på vår "besöks-lista" i Paris är: Eiffeltornet (mister aldrig sin gudomliga charm), gå upp i nya Triumfbågen (lär vara vidunderlig utsikt över staden, gamla Triumfbågen, Champs Elyssées etc) och helst även Sacre Coeur. Ev. shopping.

Onsdag tänkte vi shoppa och sedan bege oss vidare. Om vi beger oss hemåt eller fortsätter mot Mosel-dalen är ännu oklart.

<b> Så... har ni intresse av att ev. få komma in och uppleva mer Renault och div. klenoder - hojta till snarast, tack!!! </b>
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

Det verkar luta åt att vi hänger på ändå ! Bilen startade efter mycket om och men igår. Nackdelen är att bilen inte riktigt är inkörd, känns lite pirrigt att irra ivaäg så långt hemifrån utan att veta hur bilen gå.... men men ... vi är väl en skara som ska ner så =)

Huvudsaken ja får tillbaka bilen till Hamburg ! därifrån fixar jag transport via jobbet =)
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Jag ska ringa runt till alla imorrn för o beta av de sista frågorna innan avfärd. Bra o få en liten check-up!
/joel
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Då kanske du kan passa på & höra efter intresse för ev. besök hos Renault när du ändå ringer runt?

Väntar besked på vad som kan vara lösbart!
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Ringer ikväl istället. Blev lite mkt igår :)
Jag frågar samtidigt var foalket ska efter träffen.
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

TJOHO! Om någon saknar <b>klubbtröja</b> och vill att jag ska ta med till Zolder - kontakta mig <b>snarast!!!</b>

Vi kommer åka okristligt tidigt på torsdag och morgondagen är fullspäckad med måsten. Ring, sms:a eller maila!
0480-10386, 070-6364475 eller megane@byair.nu

När man ska vara borta typ 1,5 vecka är en Mégane coupé inte extremstor, så jag kommer tyvärr av utrymmesskäl inte ta med mig någonting, som inte är "beställt" så att säga. Au revoir! [:)]
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Jag blir väl den siste å skriva här innan vi drar imorrn. Ska bli helkul, men också lite halvnervöst :) Men med i gänget finns ju både tyskpratare och fransbabblare så det ska nog gå bra.

Håll utskik efter bilderna sen.
/joel - med packad clio (bagaget alltså)
Post Reply