Renault i Sydsvenska rallyt

Rally, Formula Renault, ClioCup, ClioTrophy, Dakar och andra Renaultrelaterade cuper och serier. OBS!
Ej F1.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Renault i Sydsvenska rallyt

Post by Mathias »

Hej!

Är det möjligtvis någon här som funderar på att komma till Växjö och titta på sydsvenska rallyt imorgon och/eller på lördag? Vet ju iof att det är samtidigt som Emmaboda...

Tänkte i så fall tala om att det är ett antal Cliosporter med och tävlar i rallyt. Det är ett ganska kul grusrally faktiskt. Dessutom finns det ett antal veteraner anmälda, och Göran Martinsson (från julnumret av Renommé) kommer att köra med sin R8 Gordini i veteranklassen i det s.k. Sydrallyt [:D]

Tänkte att jag ska fota lite på rallyt om jag har möjlighet för vädret [;)]

EDIT: här finns mera info: http://www.southswedishrally.com/ssr_sve.html
User avatar
timolo
Posts: 455
Joined: 08 Dec 2002, 12:47
Location: Olofström
Contact:

Post by timolo »

japp ska bege mig ut i de småländska skogarna både fredag o lördag får ta me morsans digitalkamera o fota lite
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by timolo</i>
<br />japp ska bege mig ut i de småländska skogarna både fredag o lördag får ta me morsans digitalkamera o fota lite
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jaha, vad trevligt! [:)] Ska kolla en eller ett par sträckor ikväl nere vid Älmhult/Virestad. Synd att det regnar bara...
Post Reply