Contest entrys

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
Raze the Dragon
Posts: 20
Joined: 01 Apr 2011, 12:57
Location: Ronneby
Contact:

Contest entrys

Post by Raze the Dragon »

Ok, så jag är medlem på en sida som heter Deviantart.com, och just nu har jag en tävling där. så jag tänkte att jag kan lägga upp bilderna från tävlingen här på, så får ni se lite av mina andra intressen.

Så, första bilden är gjord av en som kallar sig hunterofavalar, och här är bilden han har gjort.
Image
Detta är mina två första Drakar Raze till höger, och Zenna till vänster.

Tävlingen går ut på att göra en av mina draktjejer som jättar, och att Raze ska vara med i bilden, antingen bli lite mosad av tjejen, växa med tjejen eller liknande, så här är Raze ungefär 3 Meter, han är vanligtvis 1.80, och Zenna, hans barndoms vän som har blivit hela 24 meter. och självklart gillar hon att vara så stor, och tycker också att Raze är söt. Fast Raze tycker inte lika dant direkt.

Fler bilder kommer.
Johnny Svensson
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Re: Contest entrys

Post by Robin »

Hehe..fin bild

Lite humor också, men du har ett udda intresse. Du verkar väldigt inbite i drakar :lol:
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531

Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
User avatar
Raze the Dragon
Posts: 20
Joined: 01 Apr 2011, 12:57
Location: Ronneby
Contact:

Re: Contest entrys

Post by Raze the Dragon »

o ja. det är jag
Johnny Svensson
User avatar
Raze the Dragon
Posts: 20
Joined: 01 Apr 2011, 12:57
Location: Ronneby
Contact:

Re: Contest entrys

Post by Raze the Dragon »

Här kommer två bilder till, den första gjord av MHrathalos
Image
Här är det Black Betty (eller bara Betty) som säger en känd replik från en känd film, medans Raze ser konstigt på henne.

Nästa bild är gjord utav cattickelf
Image
Här är det Flame som har vuxit till en höjd på mellan 3.6 och 4.8 meter, medans RAze är normal stor på denan bilden.
Johnny Svensson
Post Reply