tre nya clio 16v

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Dj_sebbe
Posts: 6
Joined: 03 Jan 2004, 21:20
Location: Sweden
Contact:

tre nya clio 16v

Post by Dj_sebbe »

tja! Nu har jag å två kompisar köp varsin clio 16v -91. alla tre e blåmetallic oxå. reg nr är nästa lite komiskt...
min clio som e fetast[:)] har såklart 194 i slutet! sen kommer 195 och sist men inte minst 196.
vi är nära kompisar så vi kommer nog köra i rad hela tiden.[:)] vi finns på sveriges framsida....(gbg för er som inte vet!)[:p]

Mvh Sebastian
tompas
Posts: 5
Joined: 31 Dec 2003, 15:13
Location: Sweden
Contact:

Post by tompas »

Hehe helt j-vla rätt Seb.
Stolt ägare av 196:an :D
tompa
Posts: 225
Joined: 24 Mar 2003, 19:16
Location: Hammeröa (Karlstad)

Post by tompa »

Coolt.En rolig grej helt klart.
User avatar
Widar
Posts: 94
Joined: 13 Feb 2003, 22:32
Location: Sweden
Contact:

Post by Widar »

Hahaha! Fy fan vad häftigt! :)
Se nu till att hålla dem identiska till utseendet med! :D
Kort vill vi se!

mvh
Dj_sebbe
Posts: 6
Joined: 03 Jan 2004, 21:20
Location: Sweden
Contact:

Post by Dj_sebbe »

ahh, a det är jäkla ballt faktiskt... vi va ute å körde idag.. å visst kollade folk som fasiken.... så att en till clio 16v metblå va till salu... få tjöta på nån polare att köpa den! det hade vart ännu fräckare! det blir nog lite svår att hålla dom identiska... det är bara en av bilarna som e standard! min front är specialbyggd av förra ägarn...*tokfet* och den andra har oxå en annorlunda front! skall försöka fixa fram foto på alla tre tillsammans. plus lite bilder på min bil!

ha det gött

mvh
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

Ja....tufft...man får gratulera till inköpen ....och hälsa er välkommen ...nu måste ni juh även gå med i klubben tycker ja =)
Spiff
Posts: 597
Joined: 08 Dec 2002, 14:27
Location: Karlskrona/Hasslö

Post by Spiff »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Dj_sebbe</i>
<br />tja! Nu har jag å två kompisar köp varsin clio 16v -91. alla tre e blåmetallic oxå. reg nr är nästa lite komiskt...
min clio som e fetast[:)] har såklart 194 i slutet! sen kommer 195 och sist men inte minst 196.
vi är nära kompisar så vi kommer nog köra i rad hela tiden.[:)] vi finns på sveriges framsida....(gbg för er som inte vet!)[:p]

Mvh Sebastian
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

På tal om reg nummer jag hade 193 på min... Och min var med blå...
Dj_sebbe
Posts: 6
Joined: 03 Jan 2004, 21:20
Location: Sweden
Contact:

Post by Dj_sebbe »

Tja nu finns det lite bilder ute på internet på min bil och även tomas bil (tompas på forumet) alltså 194:an och 196:an. dock är bilderna på min bil lite gamla.... den nya fronten är inte på där.... skall se till att det kommer upp bild på den snart!
adressen till bilderna är iaf www.aleperformanceteam.com lr www.ludwigsbilar.se/apt (sidan är under uppbyggnad)
sen på sidan skall det nog inte va så svårt att hitta rätt!!

MVH
Spiff
Posts: 597
Joined: 08 Dec 2002, 14:27
Location: Karlskrona/Hasslö

Post by Spiff »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Dj_sebbe</i>
<br />Tja nu finns det lite bilder ute på internet på min bil och även tomas bil (tompas på forumet) alltså 194:an och 196:an. dock är bilderna på min bil lite gamla.... den nya fronten är inte på där.... skall se till att det kommer upp bild på den snart!
adressen till bilderna är iaf www.aleperformanceteam.com lr www.ludwigsbilar.se/apt (sidan är under uppbyggnad)
sen på sidan skall det nog inte va så svårt att hitta rätt!!

MVH
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Ingen av er som är sugen på ett sporsytem?? splitt nytt aldrig använt.. Säljes till rabbat pris..
Renå-mannen
Posts: 68
Joined: 22 May 2003, 20:52
Location: Sweden

Post by Renå-mannen »

Passar det R19 16v??

/Kim
tompas
Posts: 5
Joined: 31 Dec 2003, 15:13
Location: Sweden
Contact:

Post by tompas »

Spiff:
va ska du ha för systemet då? Hur många tum är det på?
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Renå-mannen</i>
<br />Passar det R19 16v??

/Kim
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">nej det är ju en annan bil...
User avatar
Widar
Posts: 94
Joined: 13 Feb 2003, 22:32
Location: Sweden
Contact:

Post by Widar »

Sebbe: Läcker den är! Fast är den mindre sänkt bak än fram? Tycker att det ser ut som att den lutar framåt?
Image

Om man jämför med min gamle:
http://hem.bredband.net/widar/030530/2.jpg

mvh
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

känns som om att vissa drar sig för att ge sig på stavarna[:D].....det är ju lite jobb[8D]
Dj_sebbe
Posts: 6
Joined: 03 Jan 2004, 21:20
Location: Sweden
Contact:

Post by Dj_sebbe »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Widar</i>
<br />Sebbe: Läcker den är! Fast är den mindre sänkt bak än fram? Tycker att det ser ut som att den lutar framåt?
Image

Om man jämför med min gamle:
http://hem.bredband.net/widar/030530/2.jpg

mvh
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Jo den är lite mer sänkt fram än bak fast jag grinar inte så mkt för det med tanke på att den tar i som fasiken i skärmarna bak med vinterpuckarna (kan ju bero på att det är 65 profil...) sen tycker jag att det ser lite ballare ut när det lutar framåt... ser lite mer agro ut! hoppas på att få ut nya bilder till helgen!! så ni får se min front!! [}:)]

spiff: Vad är det för sportsystem då? hela vägen, kissekat mm?? pris??
Mvh
Post Reply