PUTSA BILEN !!!!

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

PUTSA BILEN !!!!

Post by chh »

Spiff
Posts: 597
Joined: 08 Dec 2002, 14:27
Location: Karlskrona/Hasslö

Post by Spiff »

Den killen har nog lite lätta problem..
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

ujj ujj....typ omöjligt att få bort....

Man skulle juh få skjuta sig själv i ett sånt läge :(
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

Rena mardrömmen om ngt sådant skulle hända...är väl bara att byta inredning om det ska bli OK utseendemässigt...
vargen
Posts: 507
Joined: 09 Jul 2003, 17:13
Location: Umeå
Contact:

Post by vargen »

kungligt.. har redan sett den där priceless-bilden.. men att läsa tråden vae ju ännu skojigare.. kan ju meddela att jag köpte en burk svart sprayfärg (för att sprya skyddet över slutsteget) som även den fastnade under stolen, men då bara en kant.. tror jag tar å placerar den i en låda nästa gång jag köper sprayfärg..
Spiff
Posts: 597
Joined: 08 Dec 2002, 14:27
Location: Karlskrona/Hasslö

Post by Spiff »

Jag bukar få lock på dom spryburkarna jag köper, men jag vet inte det kanske man bara få här och innan annan stan för har du det är det ju ingen risk att det händer så..
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Spiff</i>
<br />Jag bukar få lock på dom spryburkarna jag köper, men jag vet inte det kanske man bara få här och innan annan stan för har du det är det ju ingen risk att det händer så..
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">jo om man punkterar burken....så kvittar det om man har lock eller ej...
Spiff
Posts: 597
Joined: 08 Dec 2002, 14:27
Location: Karlskrona/Hasslö

Post by Spiff »

då får man ta i rätt bra
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Spiff</i>
<br />då får man ta i rätt bra
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">vad tror du han i mersan gjorde då? höll in knappen bara eller...
vargen
Posts: 507
Joined: 09 Jul 2003, 17:13
Location: Umeå
Contact:

Post by vargen »

botten har ju en lagom kant som kan fastna.. dock tog han nog i lite för hårt.. å han skulle ju aldrig lyft upp den å slängt ut den, han skulle ju slängt jackan eller nåt över burken å hållt ner den på golvet..
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vargen</i>
<br />botten har ju en lagom kant som kan fastna.. dock tog han nog i lite för hårt.. å han skulle ju aldrig lyft upp den å slängt ut den, han skulle ju slängt jackan eller nåt över burken å hållt ner den på golvet..
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">kanske har elmanövrerade stolar...?
tom123456
Posts: 59
Joined: 29 Jan 2004, 12:46
Location: Sweden

Post by tom123456 »

Grädden på moset är att det var en mercedes...

// Tom
Post Reply