Forumsregler. VIKTIGT! Läs detta!

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Locked
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Forumsregler. VIKTIGT! Läs detta!

Post by SiteAdmin »

Forumsregler fr.o.m 11/2 2004 :idea:
Forumet har växt så pass mycket att vi nu har infört ett par regler kring registrering av medlemsuppgifter här på forumet (se under Min profil). Beslut om detta togs av styrelsen den 11/2 2004.

Från och med NU måste samtliga forummedlemmar registrera sitt För- och Efternamn samt Ort i sin profil.

Du som redan är registrerad på Club Renault Sveriges forum uppmanas omedelbart att uppdatera din profil. Vilka uppgifter som måste registreras finns i listan nedan:
I fältet Signatur: skriver du För Efternamn - Ort.
Se min signatur längst ner.

Din signatur måste synas vid varje inlägg du skriver. Din signatur aktiverar du under rubriken Inkludera alltid min signatur: i din profil

Uppdatera din profil här

Mål
Vi har som mål att minska anonymiteten på vad som skrivs i inläggen.

Vill du inte?
+ Om du inte accepterar dessa regler styrelsen har beslutat om, motser vi ett email till Webmaster där du önskar din profil borttagen. Dina inlägg som du tidigare postat ligger kvar.
+ Väljer du att inte självmant fylla i och uppdatera de begärda uppgifterna under din profil (och du fortsätter posta inlägg) kommer din profil att tas bort utan förvarning.

Deadline?
Eftersom många av våra forumbesökare inte är inne "varje dag" sker borttagning och uppdatering löpande.

Övriga riktlinjer att följa
Sök innan du skriver
Forumet har nu växt så pass mkt att det finns underlag till väldigt många frågor.

Köp & Sälj?
Köp- och säljannonser får ej postas i forumet. Alla annonser hänvisas till vår "köp & sälj" på vår hemsida: http://www.clubrenaultsverige.com/annonser.asp

Språkvård
Försök att stava rätt, "skrivihop", och håll god stil på språket.

Skriv tydliga Rubriker
Rubriken för ditt inlägg är det som syns i listan med alla ämnen.

Namnge ej företag eller privatpersoner vid tvist
Red ut allt med personen/företaget i fråga först. Smutskastning hör inte hemma i detta diskussionsforum.

Välkommen till Sveriges största Renaultforum! :P
/Styrelsen i Club Renault Sverige
Site Admin - Håller koll på forumet
Locked