Har betalt

Frågor ang. medlemskap, vad klubben står för, hur vi är organiserade, förslag till styrelsen, årsmötet och övrig administration.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Buff
Posts: 35
Joined: 05 Sep 2003, 17:33
Contact:

Har betalt

Post by Buff »

Halloj! Betalde årsavgift..via internet för snart en vecka sen ..Undrar om man får någon bekräftelse på att man blivt medlem å så..
Mvh: Rasmus Hansson i malmö
m666k
Posts: 124
Joined: 03 Feb 2004, 13:32
Location: Sthlm/Sollentuna
Contact:

Post by m666k »

SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

<b>"När vi registrerat din betalning blir du medlem och får en bekräftelse på detta, dels via e-post, dels ett välkomstpaket på posten!"</b>

Tar normalt mellan 7-10 dagar men just nu pågår arbete inför årsmötet av ekonomiansvarige. Därför dröjer det lite längre... men det kommer.
/j
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

JA men välkommen in i vår stuga Buffi =)....hoppas vi hörs av på lite träffar...du skulle ha följt med till Zolder i belgien i sommar...och visat vart skåpet ska stå...hehe
Buff
Posts: 35
Joined: 05 Sep 2003, 17:33
Contact:

Post by Buff »

Halloj!
Ahh man tackar=) Bara tänkte höra mig för , aldrig fel att ha lite koll hehe=).. Belgien? hm låter helt klart intressant!! Eller allt e redan klappat å klart? jaja får la se=)

Robin ..har haft lite strul med datorn här hemma, så icq har åkt bort.. du använder inte msn? Adda mig isåfall (buffi_buff@yahoo.com) brukar ju vara trevliga diskutioner vi har hehe ! Ja å ni andra som vill kan ju oxå lägga till mig...

Tack så länge hadet haajjjj!
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

Tja...ja har tyvärr inte MSN...inte på alla datorer. Kör ett kombinerat Messaging system och msn vill inte funka alltid där.

Installera ICQ nu ditt nr är 51878722

/Robin
Post Reply