Ny i klubben

Frågor ang. medlemskap, vad klubben står för, hur vi är organiserade, förslag till styrelsen, årsmötet och övrig administration.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
Christian_W
Posts: 8
Joined: 21 Jul 2015, 17:23
Firstname: Christian
Surname: Wallbom
Location: Sandviken

Ny i klubben

Post by Christian_W »

Hejsan Christian heter jag och är ny i klubben. (Medlem nr. 11565)
Jag betalade in min avgift till er runt den 25/6 och fick ett bekräftelse mail från er där detta står att läsa.

**** VAD HÄNDER NU? ****
När vår ekonomiansvarige noterat din betalning till vårt PG-konto skickas dina uppgifter vidare till vår medlemspaketerare som skrider till verket och lägger ett välkomstbrev på lådan.
Välkomstpaketet ska, från och med att vi noterat din inbetalning, landa hos dig efter ca 20 arbetsdagar.
Vi jobbar med klubben på all fritid och hoppas på överseende med detta tidsspann.

Nu undrar jag hur det ser ut och om min betalning har blivit noterad för jag har inte sett röken av något "välkomstbrev" ännu.
Christian W
john
Forumpolis
Posts: 1184
Joined: 13 Aug 2006, 21:41
Firstname: John
Surname: Ignell
Location: Enviken

Re: Ny i klubben

Post by john »

Kan vara så att den/dom ansvariga har semester precis som vi andra under juni juli augusti?
Ibland kan det ta lite längre tid då det är på fritiden dom jobbar med klubben.
Välkommen i vilket fall som helst till klubben.
John Ignell Enviken
User avatar
Christian_W
Posts: 8
Joined: 21 Jul 2015, 17:23
Firstname: Christian
Surname: Wallbom
Location: Sandviken

Re: Ny i klubben

Post by Christian_W »

Absolut... det har jag full förståelse för när det drivs på fritiden.
Men eftersom det har går betydligt mera en 20 dagar som det står om i mailet så börjar man fundera om pengarna har blivit "bokförda" på klubbens kontot.
För övrigt så får man tacka för en trevlig träff i Borlänge/Romme.
Den kändes riktigt lyckad måste jag säga. Har lite bilder som jag tog om det finns någon forumtråd för lite träffbilder.
Christian W
User avatar
Stymie
Posts: 3597
Joined: 24 Jul 2006, 17:54
Firstname: Albert
Surname: Sjöberg
Location: Uppsala
Contact:

Re: Ny i klubben

Post by Stymie »

Bra att du ligger på Christian. Jag hade samma trubbel för ca 10 år sedan :-), men är en nöjd och glad medlem i klubben sedan dess.

Angående träffbilder så brukar vi dra ut dem på klubbens Facebooksida, https://www.facebook.com/groups/ClubRenaultSverige/

Är det många bilder så är det enklast att lägga upp dem på sin tidslinje (offentliggör) och sedan dela till klubbsidan.
___
Nu: Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
User avatar
t80196
Forumpolis
Posts: 432
Joined: 11 Apr 2003, 23:55
Firstname: Mats
Surname: Grimme
Location: Bromma

Re: Ny i klubben

Post by t80196 »

Pengarna är på klubbens konto, du behöver inte oroa dig. Ditt medlemspaket kommer så småningom. Jag har bara prioriterar lite andra grejor under sommaren.
Mats Grimme - Stockholm, Bromma
Gillar mest gammelbilar.

Renaultlös för närvarande, men har andra kul leksaker i garaget
User avatar
Christian_W
Posts: 8
Joined: 21 Jul 2015, 17:23
Firstname: Christian
Surname: Wallbom
Location: Sandviken

Re: Ny i klubben

Post by Christian_W »

Trevligt... då vet jag att allt är i sin ordning. :D
Christian W
Post Reply