Medlemsavgift

Frågor ang. medlemskap, vad klubben står för, hur vi är organiserade, förslag till styrelsen, årsmötet och övrig administration.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Medlemsavgift

Post by kmfdm »

Hallo!
När det har gått 1 år och det är dax att betala avgiften igen, kommer det automatiskt ett inbetalningskort på posten???
Kommer inte ihåg x-akt när jag blev medlem...[:I]
1193 är medlemsnumret.
Mats
Posts: 131
Joined: 10 Dec 2002, 00:53
Location: Stockholm

Post by Mats »

Medlemsavgiften 250 betalas i dec-jan för ett kalender år. När du blev medlem påverkar inte det. Reducerad avgift 150 gäller bara första året om första avgift betalas under sep-nov.
Inbetalningskort ser vi över hur vi ska göra för de som vi skickade ut förra året där medlemmarna själva skulle fylla i avsändare gick inte så bra. Ett flertal glömde [xx(] att fylla i några uppgifter alls och det gick inte att spåra dem, så det blev mycket extra arbete. Vi håller på att undersöka om vi kan skriva ut alla uppgifter på dem iår. Det kommer då med sista utskicket i december månad.
Perka
Posts: 108
Joined: 01 May 2004, 16:16

Post by Perka »

hoj... medlemsavgift i all ära, skulle gärna vilja betala den MEN nu har jag fyllt i det lilla "jag vill bli medlem" formulär typ två grr under de senaste 6 månaderna men inte fått nån bekräftelse eller dyl. Så va gör jag för fel eller vill ni inte ha med mig i klubben =)))

MVH//Perka
(clio Rsi samt R12TS)
Post Reply