Hur fungerar butiken?

Frågor ang. medlemskap, vad klubben står för, hur vi är organiserade, förslag till styrelsen, årsmötet och övrig administration.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Mr X
Posts: 167
Joined: 14 Mar 2005, 00:46
Location: Sweden

Hur fungerar butiken?

Post by Mr X »

Hej!
Har nyss blivit medlem i klubben och vill nu använda mig av butiken.. Men förstår inte riktigt.. Är det bara att slänga iväg ett mail med det man vill ha till den personen som står nämnd där?
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Hej!
Välkommen till klubben! [:)][^] Vill du beställa från klubbens Boutique är det bara att skicka ett mail till mig! MVH / Renée
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />Hej!
Välkommen till klubben! [:)][^] Vill du beställa från klubbens Boutique är det bara att skicka ett mail till mig! MVH / Renée
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Japp och hon är snäll !! [:D] Har handlat av henne ett par gånger.. är mycket nöjd !
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Man tackar![^] Det brukar vara så trevligt folk som handlar från Boutiquen så man kan inte vara annat än snäll! [:)]

Jag beklagar bara att det inte hänt särskilt mkt i utbudet på en längre tid. Tyvärr har det blivit så iom att Renault Sverige inte längre lagerhåller, utan bara tar hem mot specifik order.

Dock kan det (äntligen!) vara några uppdateringar på gång... Jag återkommer när det hänt mer![:)]

Annars har man ju fin rabatt hos Bil-Nilsson och kan beställa därifrån, om man inte får bra rabatt hos sin egen ÅF. Eller kan man beställa från Benny Autofrance!

Det finns alltid en massa idéer och saker på G i Miss Méganes hjärna men tyvärr inte alltid tillräckligt med tid & ork för allt[:I], när man dessutom ska ha en whiplash och bråka med...[xx(] Men men ont krut förgås ju inte så lätt! Hihi! [;)][:D]
Post Reply