T-shirt med klubbloggan

Frågor ang. medlemskap, vad klubben står för, hur vi är organiserade, förslag till styrelsen, årsmötet och övrig administration.

Moderator: Forumpolisen

Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Kan inte styrelsen ge Pia i uppdrag att fixa fram en klubbkollektion! Det verkar som styrelsen har så mkt annat att göra, att de kan behöva den avlastningen. Pia har drivet, och har säkerligen haft så mkt kontakt med GoodPrint att hon nog kan fixa fram en bra kollektion på ett nafs. :D

Nu har ju folk bett om iaf nya t-shirts i en halv evighet. Man kan ju inte begära att medlemmar ska behöva shoppa helfel storlek, bara för att det inte finns andra storlekar i lager. :?

Det har varit snack om nya t-shirts länge nu. Tröjlagret är väldigt litet och skulle tveklöst behöva fyllas på. Inte minst eftersom vi nu bara har klubbens egna prylar.

Personligen skulle jag gärna se fler artiklar utöver t-shirts, t ex fleecejacka/tröja, vindjacka, typ 3 i 1 jacka mm.
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Miss Mégane wrote:Kan inte styrelsen ge Pia i uppdrag att fixa fram en klubbkollektion! Det verkar som styrelsen har så mkt annat att göra, att de kan behöva den avlastningen. Pia har drivet, och har säkerligen haft så mkt kontakt med GoodPrint att hon nog kan fixa fram en bra kollektion på ett nafs. :D

Nu har ju folk bett om iaf nya t-shirts i en halv evighet. Man kan ju inte begära att medlemmar ska behöva shoppa helfel storlek, bara för att det inte finns andra storlekar i lager. :?

Det har varit snack om nya t-shirts länge nu. Tröjlagret är väldigt litet och skulle tveklöst behöva fyllas på. Inte minst eftersom vi nu bara har klubbens egna prylar.

Personligen skulle jag gärna se fler artiklar utöver t-shirts, t ex fleecejacka/tröja, vindjacka, typ 3 i 1 jacka mm.
Skall till GoodPrint å fixa med tryck till träfftröja för GBG/Alingsåsträffen (som är 19 maj) på fredag. Har massor av kataloger med bra utbud å idéer saknas inte - så om styrelsen vill ge oss möjlighet att köpa lite nya snygga klubbkläder är det klart att jag kan tänka mig att fixa det :wink: Kanske inte i ett nafs, men ganska så snabbt :!: :!: För visst vill vi väl visa vilken klubb vi tillhör?
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
User avatar
Johan
Posts: 1671
Joined: 13 Feb 2005, 11:22
Location: Säffle

Post by Johan »

Miss Mégane wrote:Kan inte styrelsen ge Pia i uppdrag att fixa fram en klubbkollektion! Det verkar som styrelsen har så mkt annat att göra, att de kan behöva den avlastningen. Pia har drivet, och har säkerligen haft så mkt kontakt med GoodPrint att hon nog kan fixa fram en bra kollektion på ett nafs. :D

Nu har ju folk bett om iaf nya t-shirts i en halv evighet. Man kan ju inte begära att medlemmar ska behöva shoppa helfel storlek, bara för att det inte finns andra storlekar i lager. :?

Det har varit snack om nya t-shirts länge nu. Tröjlagret är väldigt litet och skulle tveklöst behöva fyllas på. Inte minst eftersom vi nu bara har klubbens egna prylar.

Personligen skulle jag gärna se fler artiklar utöver t-shirts, t ex fleecejacka/tröja, vindjacka, typ 3 i 1 jacka mm.
Jag håller med Miss Mégane.
Man ska absolut inte motarbeta någon som det är lite tag i.
Med att sitta helt knäpp tyst. Dra nytta av denna person istället. :)
Hoppas styrlesen har hört mig nu.
Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Post Reply