Vilka läser regelbundet på forumet...?

Frågor ang. medlemskap, vad klubben står för, hur vi är organiserade, förslag till styrelsen, årsmötet och övrig administration.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Vilka läser regelbundet på forumet...?

Post by Falk »

Vilka i klubb-styrelsen och övriga "som bestämmer" läser regelbundet i trådarna på forumet?
Med regelbundet menar jag minst några gånger i veckan.
Bör väl ligga i dessas intresse att hålla sig ajour med vad som sägs här. Det måste ju vara intressant med inputs inte bara från medlemmarna utan även från sådana som ligger bra till för att värvas...

Som utomstående får jag en känsla av att man från centralt håll kanske inte alltid har koll på vad som skrivs här...

Bara en fundering... :roll:
Lasse Falk - Bromma
Image
Kör Renault 13

http://www.rejsa.nu
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Själv är jag inne en gång om dan. Skriver sällan nåt, men "adminar" då det behövs. Sitter dock inte i styrelsen längre...
Site Admin - Håller koll på forumet
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Post by mange »

Är med i styrelsen och läser oftast här flera gånger om dan. Informationen som kommer fram diskuteras med de andra i styrelsen.

"Bestämmer" hmmm jaa... vi försöker att få så många av klubbmedlemmarnas viljor som möjligt att bli möjlighet.

Har ni några ideér... vill ni ordna träffar hör av er via mail, telefon, brev eller skriv här :D
(med ideér menas det saker som finns en möjlighet att genomföra inte typ jag vill åka på 200 banträffar gratis :wink: )

Vi har även ett årsmöte där man kan säga var man tycker... du får gärna komma om du vill :wink:
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
Post Reply