Club Renault Sverige www.clubrenaultsverige.com
Författare Meddelande

<  Medlemsfrågor & Styrelsen  ~  Träffmärket Lunda?

InläggPostat: tor 14 aug 2008, 12:08
AnvändarvisningsbildInlägg: 1091Ort: BrommaBlev medlem: tis 29 apr 2003, 22:33
Hur gick det med "träffmärket" från Lunda/Sthlms-träffen? Jag fick för mig att det skulle distribueras till berörda med utskicket som gick ut häromdagen...

http://www.rejsa.nu
Offline Profil WWW
InläggPostat: lör 16 aug 2008, 09:55
Någon ur styret som orkar kommentera eller svara på min enkla fråga?

Offline Profil WWW
InläggPostat: ons 20 aug 2008, 19:34
AnvändarvisningsbildForumpolisInlägg: 4268Ort: StockholmBlev medlem: lör 21 dec 2002, 23:20
Av styret så är det väl bara jag som hänger här... så det är väl mig du menar 8)
Innan jag gick på semester så pratrade jag med dahlberg om detta... skall höra efter med honom när jag kommer till sthlm. eller så kan du vara lite retro och använda telefonen och ringa honom :D

Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Bild
Offline Profil
InläggPostat: ons 20 aug 2008, 21:10
mange skrev:
Av styret så är det väl bara jag som hänger här... så det är väl mig du menar 8)

Nej-nej, Mange! Precis faktiskt tvärt om. En "pungspark light" mot de andra som struntar i att "hänga här"...[smilie=biggrin.gif] Att du hänger här och dessutom bryr dig i rimlig omfattning vet jag ju. [smilie=icon_up.gif]

mange skrev:

Innan jag gick på semester så pratrade jag med dahlberg om detta... skall höra efter med honom när jag kommer till sthlm. eller så kan du vara lite retro och använda telefonen och ringa honom :D

Visst kan jag ringa Dahlberg. Emellertid tycker jag att logistiken och runt en så'n enkel sak som ett sketet klistermärke borde funka per automatik... Det kommer väl i utskicket med nästa Renommé kan man tänka. :roll:

(Här höll jag på att skriva en massa som antagligen inte passar sig. Men eftersom det kanske var lite väl OT och jag är en lugn person med takt och ton, måttfull och balanserad, så deletade jag hela rasket... :roll:
Jag får ta det vid ett lämpligare tillfälle i ett lämpligare sammanhang.)
:roll: [smilie=biggrin.gif]

Offline Profil WWW
InläggPostat: tor 21 aug 2008, 22:52
AnvändarvisningsbildForumpolisInlägg: 4268Ort: StockholmBlev medlem: lör 21 dec 2002, 23:20
jag tar upp det med honom igen :D

Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Bild
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]
Sida 1 av 1
5 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori