Medlemsavgift 2009

Frågor ang. medlemskap, vad klubben står för, hur vi är organiserade, förslag till styrelsen, årsmötet och övrig administration.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
Clio_fidde
Posts: 780
Joined: 28 Dec 2003, 14:24
Location: Borås

Medlemsavgift 2009

Post by Clio_fidde »

Hur blir det iår? KOmmer inbetalningskort eller ska man bara lägga in pengar på kontot?
Fredrik Salokangas - Borås #1418
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
User avatar
fuzzion
Forumpolis
Posts: 1480
Joined: 30 Mar 2004, 18:59
Location: Norrköping
Contact:

Post by fuzzion »

Antar att det bara är att sätta in pengarna på kontot då vi inte fick med något inbetalningskort i senaste Renommé.
Johan Nilsson

Mégane Coupé 2,0 16v -97
Mégane II Touring Dynamique 1,6 16v -09
Megane IV Sport Tourer 1,2 TCe 130 -17
User avatar
Clio_fidde
Posts: 780
Joined: 28 Dec 2003, 14:24
Location: Borås

Post by Clio_fidde »

fuzzion wrote:Antar att det bara är att sätta in pengarna på kontot då vi inte fick med något inbetalningskort i senaste Renommé.
När var senaste renomé? känns som jag inte fått nån på evigheter? Va vare för kontonr då?
Fredrik Salokangas - Borås #1418
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
User avatar
t80196
Forumpolis
Posts: 432
Joined: 11 Apr 2003, 23:55
Firstname: Mats
Surname: Grimme
Location: Bromma

Post by t80196 »

Det kommer att distribueras inbetalningskort, men eftersom allt fler använder sig av nätet för betalningar så går det utmärkt att betala sin medlemsavgift (som även i år är 250 kr) till plusgirokonto:

485 35 32-2

Som jag skev i senaste numret av Renommé skall avgiften vara inbetald senast den 31 januari för att du inte skall missa något utskick, men det går utmärkt att betala tidigare oxå.

Hälsningar från Eder kassör
Mats Grimme - Stockholm, Bromma
Gillar mest gammelbilar.

Renaultlös för närvarande, men har andra kul leksaker i garaget
User avatar
t80196
Forumpolis
Posts: 432
Joined: 11 Apr 2003, 23:55
Firstname: Mats
Surname: Grimme
Location: Bromma

Post by t80196 »

Clio_fidde wrote:
fuzzion wrote:Antar att det bara är att sätta in pengarna på kontot då vi inte fick med något inbetalningskort i senaste Renommé.
När var senaste renomé? känns som jag inte fått nån på evigheter? Va vare för kontonr då?
Det är nog riktigt att du inte fått någon tidning för den har kommit tillbaka med adress okänd. Jag mailat dig och frågat efter din nya adress. Kanske kan du maila mig din adress så du inte missar fler utskick.
Mats Grimme - Stockholm, Bromma
Gillar mest gammelbilar.

Renaultlös för närvarande, men har andra kul leksaker i garaget
Post Reply