Turbo Problem på min 21:a

Frågor och svar om du har problem eller lösningar på problem.

Moderator: Forumpolisen

Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

men robin du har ju fyra hjul som det sprätter på .alltså om du har 400hk så behöver bara "vi" dom två hjuls drivna bara ha 200hk,det är väl lite mer lagoma regler eller?[:D]
Bengt
Posts: 674
Joined: 09 Dec 2002, 09:34
Location: Sweden

Post by Bengt »

Du ska nog inte ropa hej ännu ! [;)] en duktig pump hjälper mig så du blir akterseglad "mums "[:D]
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bengt</i>
<br />Du ska nog inte ropa hej ännu ! [;)] en duktig pump hjälper mig så du blir akterseglad "mums "[:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
luft pump eller soppa pump?
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Team_Hink_Racing</i>
<br />men robin du har ju fyra hjul som det sprätter på .alltså om du har 400hk så behöver bara "vi" dom två hjuls drivna bara ha 200hk,det är väl lite mer lagoma regler eller?[:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Hmm joh...kanske det...men ska vi köra så ...då vill ja först komma upp i 400hk =)...
Bengt
Posts: 674
Joined: 09 Dec 2002, 09:34
Location: Sweden

Post by Bengt »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Team_Hink_Racing</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bengt</i>
<br />Du ska nog inte ropa hej ännu ! [;)] en duktig pump hjälper mig så du blir akterseglad "mums "[:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
luft pump eller soppa pump?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
[;)]För att vara lite klurig skriver jag inget mer då har ni mer att fundera över ,men sist ska jag inte vara *
Bengt
Posts: 674
Joined: 09 Dec 2002, 09:34
Location: Sweden

Post by Bengt »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Team_Hink_Racing</i>
<br />men robin du har ju fyra hjul som det sprätter på .alltså om du har 400hk så behöver bara "vi" dom två hjuls drivna bara ha 200hk,det är väl lite mer lagoma regler eller?[:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Hmm joh...kanske det...men ska vi köra så ...då vill ja först komma upp i 400hk =)...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
[}:)]Snart är det sommar då gör vi upp eller...........[?]
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

joorå det kan vi göra =).....om drivlinan min håller....
Bengt
Posts: 674
Joined: 09 Dec 2002, 09:34
Location: Sweden

Post by Bengt »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />joorå det kan vi göra =).....om drivlinan min håller....
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
vadför ska den inte hålla Tänker du släppa koppling vid 8.000/rpm ?[;)]
Post Reply