Espacen dör trots laddat batteri

Frågor och svar om du har problem eller lösningar på problem.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
adde
Posts: 3
Joined: 17 Feb 2004, 12:31
Location: Sweden

Espacen dör trots laddat batteri

Post by adde »

Hej.

Batterilampan lyser trots nytt batteri och att generatorremmen verkar OK. Gissar att det är generatorn. Nu skulle jag vilja veta om någon kan tipsa om en begagnad med fungerande sådan. Det gäller en Espace J637 (79 kW). Känner någon igen problemet? Tack igen för att man kan vädra sina frågor för en massa entusiaster. Mycket bra sida!

Adde
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by adde</i>
<br />Hej.

Batterilampan lyser trots nytt batteri och att generatorremmen verkar OK. Gissar att det är generatorn. Nu skulle jag vilja veta om någon kan tipsa om en begagnad med fungerande sådan. Det gäller en Espace J637 (79 kW). Känner någon igen problemet? Tack igen för att man kan vädra sina frågor för en massa entusiaster. Mycket bra sida!

Adde
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">jag föreslår att du lämnar in den för renovering,då blir den så gott som ny,istället för att köpa en gammal som går sönder efter en vecka.....
Post Reply