Reparationshandbok till Espace 2002-2015?

Frågor och svar om du har problem eller lösningar på problem.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
PetEri79
Posts: 3
Joined: 08 Jul 2016, 22:48
Firstname: Peter
Surname: Eriksson
Location: Söderhamn

Reparationshandbok till Espace 2002-2015?

Post by PetEri79 »

Hej. Jag är ny här på forumet. Har aldrig ägt en Fransk bil i hela mitt liv. Men nu finns det funderingar på en Grand Espace av näst nyaste generationen, den tillverkades väl mellan 02-15 och är 5e generationens Espace om jag inte är helt fel ute. Hur som helst, innan jag köper en bil så ska jag ha tag på verkstadshandbok/dokumentation. Vad finns det för skrifter och/eller mjukvara att tillgå till Espace? Jag har googlat lite men hittade ingenting konstruktivt..
Peter Eriksson
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Re: Reparationshandbok till Espace 2002-2015?

Post by Tony »

PetEri79 wrote:Hej. Jag är ny här på forumet. Har aldrig ägt en Fransk bil i hela mitt liv. Men nu finns det funderingar på en Grand Espace av näst nyaste generationen, den tillverkades väl mellan 02-15 och är 5e generationens Espace om jag inte är helt fel ute. Hur som helst, innan jag köper en bil så ska jag ha tag på verkstadshandbok/dokumentation. Vad finns det för skrifter och/eller mjukvara att tillgå till Espace? Jag har googlat lite men hittade ingenting konstruktivt..
NEJ espace IV finns i 4 faser senaste sent 2012 som 2013 års modell tills espace V kom
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
PetEri79
Posts: 3
Joined: 08 Jul 2016, 22:48
Firstname: Peter
Surname: Eriksson
Location: Söderhamn

Re: Reparationshandbok till Espace 2002-2015?

Post by PetEri79 »

Tony wrote:
PetEri79 wrote:Hej. Jag är ny här på forumet. Har aldrig ägt en Fransk bil i hela mitt liv. Men nu finns det funderingar på en Grand Espace av näst nyaste generationen, den tillverkades väl mellan 02-15 och är 5e generationens Espace om jag inte är helt fel ute. Hur som helst, innan jag köper en bil så ska jag ha tag på verkstadshandbok/dokumentation. Vad finns det för skrifter och/eller mjukvara att tillgå till Espace? Jag har googlat lite men hittade ingenting konstruktivt..
NEJ espace IV finns i 4 faser senaste sent 2012 som 2013 års modell tills espace V kom
Okej. Och hur är det med reparationshandbok eller dylikt till Espace IV?
Peter Eriksson
PetEri79
Posts: 3
Joined: 08 Jul 2016, 22:48
Firstname: Peter
Surname: Eriksson
Location: Söderhamn

Re: Reparationshandbok till Espace 2002-2015?

Post by PetEri79 »

Nästan lika tyst som i graven på det här forumet.. =/ Är det verkligen ingen som har något att säga?
Peter Eriksson
Axa
Posts: 49
Joined: 24 Oct 2012, 14:49
Firstname: Gunnar
Surname: Westholm
Location: Hemsedal

Re: Reparationshandbok till Espace 2002-2015?

Post by Axa »

Finns handbok att köpa på ebay. Minns ej vad den heter men den ligger på dvd skivor

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Gunnar Westholm
Axa
Posts: 49
Joined: 24 Oct 2012, 14:49
Firstname: Gunnar
Surname: Westholm
Location: Hemsedal

Re: Reparationshandbok till Espace 2002-2015?

Post by Axa »

Någon som har reparationshansbok til Espace IV på DVD att sälja?

Skickat från min XT1562 via Tapatalk
Gunnar Westholm
Post Reply