Förhandsinfo..
Förra årets Gotlandsträff med bla. körning på "ringen" var en riktig höjdare och jag har hört ryktas av Peter B. som fixade den att favorit i repris är på G.
Preliminärplanerat datum är Kristiflygarhelgen 15 maj.
Jag ska dit
Edit 20100305 datum ändrat och rubrik ändrat ///Mange
Besök gärna min hemsida! http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
precis det verkar bli repris . vi har siktat in oss på kristiflygare. under den helgen är det tydligen opentrackday öppet för alla. det betyder att vi inte kan hyra banan bara till oss men jag tycker det spelar mindre roll samt att det blir enklare för oss med flaggvakter o.s.v så som det ser ut nu så siktar vi på den helgen. peter håller på att kolla lite ytterligare så jag skriver lite mer när jag har mer info
Men boka gärna in den helgen redan nu
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
När vi vet mer kommer info här samt i clubtidningen. så håll ögonen öppna
För er som är svängssugna så kan det bli som så att vi får komma på något av Peugeot sport clubs banträffar, men inget är klart än men håll tummarna även där
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Viktigt dock är att boka färgan tidigt efterssom det är många som åker till gotland denna helg
Om min plan håller så kommer jag med doffen detta år samt så jobbar jag på att farsan skall ta sin 16V CUP och hänga med... hursom det kommer att bli riktigt skoj och har man inte åkt på ringen innan så är det dags nu
Så boka och betala genast