Renault i Superstage?

Allt om banträffar, konbanor, race och strippkörningar

Moderator: Forumpolisen

User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Post by mange »

Åka superstage vore kul... men jag kanske inte klassar med en smurf blå 4CV 1961...dock trimmad till hela ca 55 hk ( ca 20 original ) men kul vore de[:)]
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Norden</i>
<br />Kanske skulle informera alla andra om hur det ligger till just nu:

De noterar att vi är intresserade och så ska vi höras igen en bit in på nästa år. De ska fundera lite på upplägget då intresset nästan varit för stort ibland, därför är det möjligt att de sätter en maxgräns på 15 bilar.

Men som sagt, vi får hålla tummarna så får vi se hur det blir en bit in på nästa år.

MvH,
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Några nyheter angående Superstage-åka? [8D]
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

Nope, jag har inte hört ngt ännu. Till råga på allt missade jag spara den info jag fått via E-post innan jag formaterade datorn. Ska dock maila dem och påminna inom en snar framtid.
Idis
Posts: 51
Joined: 18 Aug 2003, 01:35
Location: Sweden

Post by Idis »

Tycker at en "romboidträff" låter bra, varesig d blir superstage eller icke. Har inget emot att köra ett gäng mil för träffa trevliga renaultägare i sommarsolen [:D] Som det förhoppningsvis är tills dess [8D]

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />Sent om sider men ändå... Givet måste vi passa på med lite träff om romboiderna åker neråt Kalmar-trakten! [:)]
Ser fram emot att höra mer om detta!
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
arto
Posts: 48
Joined: 25 Nov 2003, 21:09
Location: Sweden

Post by arto »

satan vad kul! införskaffade mig min clio sent i höstas och har inte kunnt testa väghållningen på riktigt än, för blött tyvärr... jag è på om man får chansen!!!
xEmil
Posts: 12
Joined: 13 Dec 2002, 11:27
Location: Sweden
Contact:

Post by xEmil »

Lillen kan vara mycket intresserad av superstage körning! :D
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

Jag tog en titt i rejsa.nu's superstagetabell. http://www.rejsa.nu/superstage/
165 bilar listade men inte en enda Renault.
Är det verkligen så illa ställt? Har ingen Renault körts i Superstage? [:0]
Hög tid att vi får komma dit. [:D]
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Falk: Tyvärr är det så... :(
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

och det blir inte mer än 15 som det låter,men tittar man i bilsport så är det alltid fler än 15 bilar med..per gång..och det är inte så illa som det låter det är inte 165 bilar många har varit där minst 2gånger bilsports kaputt 6 gånger...
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Falk: Tyvärr är det så... :(
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
men det ska vi ändra på eller??jo!!
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tony</i>
<br />... det är inte 165 bilar många har varit där minst 2gånger bilsports kaputt 6 gånger...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Jag har oxå noterat att det är flera körningar med samma bil. Å andra sidan är inte alla körningar inlagda i rejsas tabell. Den är ju inte Bilsports officiella lista...

Som sagt... Vore kul att få testa Clion i Superstage... [8D]

Jag skulle f.ö. gärna njuta av att se lite "klassiska" bilar i Superstage oxå, typ R8G, R12G och A110.
m666k
Posts: 124
Joined: 03 Feb 2004, 13:32
Location: Sthlm/Sollentuna
Contact:

Post by m666k »

Skulle oxå vilja se vad Clion går för i Superstage! Och då kan man ju se hur dålig man själv e på att köra! :)
m666k
Posts: 124
Joined: 03 Feb 2004, 13:32
Location: Sthlm/Sollentuna
Contact:

Post by m666k »

Ok e det någon som vet vad Superstage rekordet är?
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by m666k</i>
<br />Ok e det någon som vet vad Superstage rekordet är?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">ja http://www.rejsa.nu/superstage/
m666k
Posts: 124
Joined: 03 Feb 2004, 13:32
Location: Sthlm/Sollentuna
Contact:

Post by m666k »

skulle vara roligt om man får en tid på typ 1:45:** med en orginal clio! men det kan man ju bara drömma om eller?
Post Reply