Måste väl finnas ett par i malmö, eller?

Allt om banträffar, konbanor, race och strippkörningar

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Buff
Posts: 35
Joined: 05 Sep 2003, 17:33
Contact:

Måste väl finnas ett par i malmö, eller?

Post by Buff »

Hallo!
Bara tänkte höra hur många som är från malmö trakten..En? två?

Menar verkar ju till att bli av me banan(201m)..nu till sommaren.. Vore ju kul om vi kunde fått till nån fräcka renault rejs.. (om jag får fix på kopplingen då ananrs vill ja e va me å leka[:o)] haha)

Förresten var ut å körde lite härrom dagen ...drog *** från en Mb C-klass 320 (nya mod)[:D][:D]...Skoja inte om att snubben satt å stirra på mig vid nästa ljus..å jag bara vinka lite å[:)] hehe Tur att man hade grepp i bettan den gången..[:(!]

Sen kan de alltid diskuteras vidare han trampa fullt eller inte..menmen var uppe brevid mig när jag märkte han, efter en lite halv rejsig start..trampa fullt i tvåan..då han låg vi dörren typ..jag i me trean ..å iväg plattan imattan (tänkte flyg flyg nu pärlan)... Rasta kanske inte han med hästlängder men drog iväg nån meter eller så om kom han inte ialfl [:D][:D]

Ibland biter kopplingen perfekt..ibland slirar den som *** 1:an går bra 2:an börjar de 3:an å 4:an e hopplösa.. Nån som har nån förslag? Justeringen vid pedalen kanske? ahja får kolla=)
Tade Chill=)
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Buff</i>
<br />Hallo!
Bara tänkte höra hur många som är från malmö trakten..En? två?

Menar verkar ju till att bli av me banan(201m)..nu till sommaren.. Vore ju kul om vi kunde fått till nån fräcka renault rejs.. (om jag får fix på kopplingen då ananrs vill ja e va me å leka[:o)] haha)

Förresten var ut å körde lite härrom dagen ...drog *** från en Mb C-klass 320 (nya mod)[:D][:D]...Skoja inte om att snubben satt å stirra på mig vid nästa ljus..å jag bara vinka lite å[:)] hehe Tur att man hade grepp i bettan den gången..[:(!]

Sen kan de alltid diskuteras vidare han trampa fullt eller inte..menmen var uppe brevid mig när jag märkte han, efter en lite halv rejsig start..trampa fullt i tvåan..då han låg vi dörren typ..jag i me trean ..å iväg plattan imattan (tänkte flyg flyg nu pärlan)... Rasta kanske inte han med hästlängder men drog iväg nån meter eller så om kom han inte ialfl [:D][:D]

Ibland biter kopplingen perfekt..ibland slirar den som *** 1:an går bra 2:an börjar de 3:an å 4:an e hopplösa.. Nån som har nån förslag? Justeringen vid pedalen kanske? ahja får kolla=)
Tade Chill=)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">dålig vevaxeltätning kanske...
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

Flyttas till problemlösningar ??? I alla fall...så kan det mycket väl vara Vevaxeltätningen. Kolla om du har mycket olja vid svänghjulet...kolla även tätningen innanför fördelarlocket. Läcker denna så rinner det ut genom fördelaren och ner i svänghjulet...
Buff
Posts: 35
Joined: 05 Sep 2003, 17:33
Contact:

Post by Buff »

Hallå!
De där me kopplingen bara kom me lixom ..Var mer tänkt å höra om de fanns nån i malmö =)...Å berätta om mitt (tycker jag) tuffa rejs[:D] hehe.. Så ber om ursäkt om de hamlat lite fel.. Men tack för hjälpen.. ska kolla[:)]

Hade haajjj!
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Vi har väl ett tjog medlemmar med postnummer 2XX XX.
Bli medlem vettja! 250 bagare o massa fördelar o rabatter!
http://www.clubrenaultsverige.com/member_new.asp
Post Reply