Bilsport Superstage 20/8

Allt om banträffar, konbanor, race och strippkörningar

Moderator: Forumpolisen

Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Pär Hansson</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Team_Hink_Racing</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Falk</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Mer info kommer... <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">



Själv tänkte jag åka ner från Stockholm på torsdagkvällen och stanna kvar till lördag. Har bokat en campingstuga i trakten. Vill ju gärna se hur sakta Peugeot-kompisarna kör på lördagen. [;)]




[8D]


<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
[8D]Falk,vet du nått som vi inte vet[:p][;)]
jag vill oxå se hur sakta puggarna går,
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Hörni!!!!![}:)][:D]

Tänkte själv förena mig med er för att höra ursäkter och bli islagen lögner om minus 1:30-tider. :D
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Låter trevligt[:D][;)]
rz
Posts: 61
Joined: 12 Jul 2004, 08:44
Location: Sweden
Contact:

Post by rz »

Vilken tid på Fredagen börjar ni köra? jag börjar bli sugen på att ta en trip till emmaboda för att kolla när ni andra kör lite, tror frugan skulle gilla att åka lite bil den helgen så det blir nog inte svårt att övertala henne ;)
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Pär Hansson</i>
<br />Hörni!!!!![}:)][:D]

Tänkte själv förena mig med er för att höra ursäkter och bli islagen lögner om minus 1:30-tider. :D
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Vi ska nog kunna bistå med ett och annat schysst och ärligt tips inför er körning... [:o)]

[;)] [:D]
Pär Hansson
Posts: 27
Joined: 08 Jul 2003, 13:39
Location: Sweden
Contact:

Post by Pär Hansson »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Falk</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Pär Hansson</i>
<br />Hörni!!!!![}:)][:D]

Tänkte själv förena mig med er för att höra ursäkter och bli islagen lögner om minus 1:30-tider. :D
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Vi ska nog kunna bistå med ett och annat schysst och ärligt tips inför er körning... [:o)]

[;)] [:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Du tjyvläser min marknardsföring, din kanalj! *)

*) [NE] Kanalj - ett ord som äldre Edvard Persson-fantaster använder mellan varandra för att beslå varandra med s.k. fräckhet.

:D ;)
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

FYI.
Brev går ut till samtliga anmälda under morgondagen.
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by rz</i>
<br />Vilken tid på Fredagen börjar ni köra? jag börjar bli sugen på att ta en trip till emmaboda för att kolla när ni andra kör lite, tror frugan skulle gilla att åka lite bil den helgen så det blir nog inte svårt att övertala henne ;)

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">http://www.clubrenaultsverige.com/meeti ... .asp?id=98
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by rz</i>
<br />Vilken tid på Fredagen börjar ni köra? jag börjar bli sugen på att ta en trip till emmaboda för att kolla när ni andra kör lite, tror frugan skulle gilla att åka lite bil den helgen så det blir nog inte svårt att övertala henne ;)

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Borde inte rz vara med i själva körningen?! A610 = [:p][:p][:p]

Är ruggigt sugen på att dyka upp, men än så länge ser det mörkt ut. Är inte ens ledig den dagen [V]. Sommaren har varit mkt hektisk och jag hörde inget om Superstage på ett långt långt tag. När info väl dök upp var det för sent för min del.

Jag hoppas på mirakel, så jag kan få ledigt och åtminstone kan dyka upp i Emmaboda för att heja på er andra.

Känns ju rätt trist när man är distriktsansvarig, att inte kunna ta sitt ansvar och dra ihop något lite extra kul, när det kommer trevliga romboider till trakterna. Ber om ursäkt för detta, lovar att jag ska försöka göra vad jag kan av situationen och hoppas på bättre framförhållning gällande information för kommande event.

Hoppas vi ses på Emmaboda iaf! Och ett stort LYCKA TILL & VÄLKOMNA till alla er som kommer till "Smålandsskogarna"! [:D]
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
VÄLKOMNA till alla er som kommer till "Smålandsskogarna"! [:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jag har iofs inte samma sköna dialekt som de har nere i de där trakterna. Men skog har vi gott om här också, så jag antar att även jag får stämma in i det Fröken Mégane skrev ovan!

/Mattias - som sitter i ett, för tillfället, regnigt Gnosjö.
User avatar
Widar
Posts: 94
Joined: 13 Feb 2003, 22:32
Location: Sweden
Contact:

Post by Widar »

Hörde rykten om att jag var anmäld till Superstage [:D]
Saknar ni mig så mycket? [;)]

mvh
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Widar: Sorry, har visst råkat skrivt ditt efternamn istf "Norden" i brevet till de anmälda [;)] sk*it asså... haha.

yeahyeah... sånt händer.
/jay
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

nu j-vlar funkar "Bambi" som hon ska oxå,har ju bytt topp packning,och efter detta startar hon inte,men nu startar hon igen[8D]svettigt ett tag alltså.Men nu ser vi fram emot 35graders asfalt och ett härligt flyt igenom konerna.
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Team_Hink_Racing</i>
<br />nu j-vlar funkar "Bambi" som hon ska oxå,har ju bytt topp packning,och efter detta startar hon inte,men nu startar hon igen[8D]svettigt ett tag alltså.Men nu ser vi fram emot 35graders asfalt och ett härligt flyt igenom konerna.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">för mycket laddtryck eller?
rz
Posts: 61
Joined: 12 Jul 2004, 08:44
Location: Sweden
Contact:

Post by rz »

Miss Mégane:
"Borde inte rz vara med i själva körningen?! A610"

Bilen kommer att vara med men inte med mig som förare, kan tyvärr inte ta ledigt den dagen :( så min systers kille får ta och "runda" konerna på Fredagen.
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Låter fullkomligt lysande! Tyvärr får jag inte ledigt [:(] men ha det så kul & lycka till ni som åker!
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />Låter fullkomligt lysande! Tyvärr får jag inte ledigt [:(] men ha det så kul & lycka till ni som åker!
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Synd, trodde man skulle träffa dig och prata lite sk*t...[8D] /Christer
Post Reply