Bilsport Superstage 20/8

Allt om banträffar, konbanor, race och strippkörningar

Moderator: Forumpolisen

Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Team_Hink_Racing</i>
<br />
Joel: har du sammanställt nån lista? bara 24 dagar kvar nu...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
18 dagar kvar nu, kommer det nån lista?
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

En lista so far efter medlemsnummer o förnamn då jag inte vill lägga ut efternamn på medlemmar "hur-som-helst"
Nr. 1236 Christer
Nr. 1176 Rasmus
Nr. 1030 Jonas
Nr. 1246 Bruun
Nr. 974 Lars
Nr. 577 Jonas
Nr. 57 Henrik
Nr. 21 Joel
Nr. 568 Mats
Nr. 535 Glenn
Nr. 342 Stellan
Nr. 876 Mattias

12st so far med två-tre pending. Blir nog en trevlig skara och en blandad kompott.
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

Är det påfyllt med Clio16V nu eller vågar man hoppas på att få åka?
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Norden: Jag tog inte med dig, men gör det nu så är de två Clio16V-platserna fyllda.

Kommer skicka ut brev till samtliga anmälda under nästa vecka som bekräftelse + lite mer info.
Bengt
Posts: 674
Joined: 09 Dec 2002, 09:34
Location: Sweden

Post by Bengt »

- Ja det är lite väl långt att åka för 1st endagars grej ,men det skulle vara skoj .
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

Jag lägger till bilarna som trolitvis ska köra oxå(?för mats "Chefen" och 577 Jonas "Skåningen"[:D])<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />En lista so far efter medlemsnummer o förnamn då jag inte vill lägga ut efternamn på medlemmar "hur-som-helst"
Nr. 1236 Christer .Laguna II 2,0T
Nr. 1176 Rasmus .R5 Gte
Nr. 1030 Jonas .Clio V6
Nr. 1246 Bruun .Megane Coupe 16V
Nr. 974 Lars .Clio Sport
Nr. 577 Jonas Cli Sport IGEN eller Clio 16V
Nr. 57 Henrik .Gt Turbo
Nr. 21 Joel .Clio Sport
Nr. 568 Mats .R8 Eller nått liknande?
Nr. 535 Glenn .Sport Spider
Nr. 342 Stellan .Alpine 110
Nr. 876 Mattias Clio 16V

12st so far med två-tre pending. Blir nog en trevlig skara och en blandad kompott.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Ser ut som en Megane är med och "Pending" kan det vara tjejen som bor nära banan?

Joel: Vem är det som håller i trådarna? för jag vill veta om jag får ta med mig husvagn och Volvo osv....
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bengt</i>
<br />- Ja det är lite väl långt att åka för 1st endagars grej ,men det skulle vara skoj .
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
det är ju 2 dagars ,peugoterna ska ju köra på lördagen har jag fattat det som me, ska nån mer köra på söndag?? nån som vet?
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Henrik: Nja, Renees Mégane kommer dyka upp, men troligtvis inte medverka i själva körningsmomentet.
Jag tror det kan vara lite knepigt att övernatta inne på själva flygområdet med husvagnen. Hitta nån annan plats är min rekommendation. Vanlig rastplats eller inne i Emmaboda?
Att sedan ta med husvagnen och volvon in på området under dagen ser inte jag som några problem. Finns ju parkering, men du får bara köra med Renaulten, inte volvon ;-) men det kanske är självklart?

Peugeotterna kör på lördagen. Söndagen vet jag inte, men jag har för mig att vi fick välja mellan 20-21-22 augusti, alltså även söndagen. Mkt möjligt att det körs då också.

/j
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

Husvagnsfolkrace kan va rätt kul å titta på,,,,,,stå på dig Henrik,[:D][:p][:D]
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Team_Hink_Racing</i>
<br /> ...ta med mig husvagn...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Det finns en camping i Emmaboda där vi hyrt oss på en campingstuga. [:)]
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mogge</i>
<br />Husvagnsfolkrace kan va rätt kul å titta på,,,,,,stå på dig Henrik,[:D][:p][:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
nä, då blir det ingen husvagn, då ska jag fan sova i bilen[:D][:D]
EDIT:hyrt stuga nu, lasse tar du med ölen...vi kommer att bli tillfälliga grannar[:D][8D]
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

Nämen Henrik då,,,du menar inte att vi fick dig å överge Svenssonlivet,,,,fy skäms på oss,,,[:D][:D],,,,skämt åsido,,ni får ha en riktigt trevlig och kul helg däruppe,,en annan får ju vänta tills tidningen kommer ut
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Bekväma-killen = jag. Bokade hotellrum. Stannar också tors-fred samt fred-lördag.

Falk: Ska vi time:a vår nerresa? Tänkte jag skulle dra från jobbet i Årsta runt 16.00. Funkar det, eller drar ni tidigare?
/joel
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Bekväma-killen = jag. Bokade hotellrum. Stannar också tors-fred samt fred-lördag.

Falk: Ska vi time:a vår nerresa? Tänkte jag skulle dra från jobbet i Årsta runt 16.00. Funkar det, eller drar ni tidigare?
/joel
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Tycker absolut att vi ska försöka time'a nerresan. Tänkte oxå dra från jobbet vid 15.00-16.00 tiden om det funkar. (Aldebo ska med som moraliskt stöd. Jag har inte riktigt koll på när han kan komma loss i nuläget. Han jobbar ju i Norrland så han ska ju ta sig ner till civilisationen först.)
Jag tänkte boka hotell först men vi har med gott resultat begagnat oss av campingstuga i anslutning till kullen, så vi fortsätter på den linjen. Kul att grilla, ljuga och sänka några alkoholfria alternativ på kvällen... [:D]
Pär Hansson
Posts: 27
Joined: 08 Jul 2003, 13:39
Location: Sweden
Contact:

Post by Pär Hansson »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Team_Hink_Racing</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Falk</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Mer info kommer... <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">



Själv tänkte jag åka ner från Stockholm på torsdagkvällen och stanna kvar till lördag. Har bokat en campingstuga i trakten. Vill ju gärna se hur sakta Peugeot-kompisarna kör på lördagen. [;)]




[8D]


<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
[8D]Falk,vet du nått som vi inte vet[:p][;)]
jag vill oxå se hur sakta puggarna går,
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Hörni!!!!![}:)][:D]

Tänkte själv förena mig med er för att höra ursäkter och bli islagen lögner om minus 1:30-tider. :D
Post Reply