Feedback: Superstage 20/8

Allt om banträffar, konbanor, race och strippkörningar

Moderator: Forumpolisen

User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

Reportaget med vårt superstageåka kommer i Bilsport nummer 9. Det kommer ut den 19'e April.

[:p]
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

är det 1:a April i dag ?[:D] Men vore kul om det stämmer...hehe
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

idag fick jag reportaget..
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

haha "STENHÅRD TOKKÖRNING MED SPLIRRANS NY lAGUNA" haha den va bra.. synd bara det där med pegan överst på "vår" lista.
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Post by mange »

Det var väl inte så långt ifrån sanningen?[:)] för snabbt gick det ju[:D]
Ett bra repotage var det ju i alla fall.
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

Köpte tidningen och läste idag. Trevligt reportage, men jag tror dock aldrig jag sa att jag trodde bilen skulle välta! [;)][:D]
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Post by mange »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mathias</i>
<br />Köpte tidningen och läste idag. Trevligt reportage, men jag tror dock aldrig jag sa att jag trodde bilen skulle välta! [;)][:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
De e som med alla andra kändisreportage de saltar lite [:D]
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Jag tycker reportaget var lite blekt. Dessutom felskrivningar i resultatlistan samt massa babbel och jmf. med F1?? Var väl en liten spalt som handlade om oss? Äh, hade nog väntat mig lite "mer reklam" för klubben, vad vi pysslar med osv eftersom vi inte är så kända.

Rent layoutmässigt känns det splittrat och inklämt mellan alla annonser.

Positivt? Well, kul att vi syns. 1:a gången på länge som klubben är med i en tidning som säljs i kioskerna.

/Surpuppan ;-)))
User avatar
Falk
Posts: 1091
Joined: 29 Apr 2003, 22:33
Location: Bromma
Contact:

Post by Falk »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Jag tycker reportaget var lite blekt. Dessutom felskrivningar i resultatlistan samt massa babbel och jmf. med F1?? Var väl en liten spalt som handlade om oss? Äh, hade nog väntat mig lite "mer reklam" för klubben, vad vi pysslar med osv eftersom vi inte är så kända.

Rent layoutmässigt känns det splittrat och inklämt mellan alla annonser.

Positivt? Well, kul att vi syns. 1:a gången på länge som klubben är med i en tidning som säljs i kioskerna.

/Surpuppan ;-)))
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Håller med. Splittrat och lite flummigt. "Vår" reporter, som var med vid körningen, är ju inte den som står för reportaget i tidningen. Hade nog varit bättre om den ursprunglige gubben skrivit själv.
Sen är det nog tyvärr krasst så att ett renaultreportage inte säljer lösnummer speciellt bra jämfört med t.ex. BMW. (eller hur Joel...[;)])
Men men, all reklam är ju bra reklam...
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

hehe... precis farbror Falk :)
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

Kan hålla med i ert resonemang. Tyckte också att de hade kunnat beskriva klubben mera och lyfta fram CRS istället för att skriva om F1.

Sedan var det dåligt att inte alla förare fick vara med tycker jag! Känns liksom fel att de valde bort vissa av bilarna. I rättvisans tecken borde alla ha fått en egen "spalt" för sin bil. Och killen som var där borde ju ha skrivit artikeln och inte någon annan som inte närvarat på plats!
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

Jag kan till viss del hålla med,att reportern snackar massa om F1 och inte CRS är väl för att få till något sportigt i det hela,vilket renault i mitt tycke är mest känt för praktiska familjebilar och inte sportigt,hade reportaget kommit förraåret så kanske det inte blivit så mycket F1 snack men man vet inte,CRS är ju inte direkt kända för arr synas vi finns alldrig med på något av bilsports arrangemang som ordnas årligen,det kommer massor med folk på dom,en clio träff med 9 pers eller bilar som säker alla redan var medlemmar skapar ju inte direkt några rubriker eller fler medlemmar...
Post Reply