R12-Kent wrote:Det är trevligt med nöjda "kunder"

Det är inte svårt att uppskatta dina konstverk Kent. Önskar jag hade samma talang, så lita på att jag är grymt avundsjuk

Och silverinlägg på växelspaksknoppen

Mormor Audrey blev lite rosa i lacken, och tackade generat när jag berättade det för henne. Vi skall göra ett försök längre fram att byta knopp!
Vi ägnade dagen åt lite kosmetiska övningar.
Sufletten var ju lite matt och blek, så efter tips inhandlades diverse skönhetspreparat för att förhöja utseendet.

Efter 1,5 burkar skokräm, Boston Svart blev sufletten närmast som i "nyskick". Strök på det med tvättsvamp utan tvättmedel (

) och det gick bra. Det luktade lätt parfymerat av Audrey sedan. Hon fick besök av ett äldre par under behandlingen, som frågade om det var en Renault Floride...och så fick man berättat för sig en och annan fantastisk historia om mc-motor på vift, och ram till mc-motor, som efter många års skilsmässa återfann varandra och kunde sammanfogas.

En titt därbak. Kanske inte passande att visa baken på gamla damer

men jag tycker att det ser ganska bra ut...även om jag vet att hon inte är original ända ut i tändkablar och vice versa.

Efter sufletten fräschats upp blev det en liten motionsrunda för mormor Audrey upp till Ramberget.

Trevlig tur upp till Ramberget!

Och så fick jag träffa Ärtan!