MEGANE CC 2,0T PH2 -06 Chérie

Berätta om ditt bilprojekt eller renovering. Endast Renaultbilar.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Cherie wrote:
kmfdm wrote:Audrey tackar kompisen Chérie för trevligt sällskap förra veckan då hon backade upp "mormor", och låg bakom som stöd. Inte alltid Chérie blir omkörd av en klen gammal dam från 1962 8)
Kanske, om det är väder nån helg i höst så kan mormor och Chérie göra sällskap och ställa upp för lite plåtning?
Kul att Chérie fick en utmärkelse på den nordiska träffen i Jessheim också :D fast hon är så ung och ouppfostrad.
Tack för det Audrey!
Tyvärr ryktas det om att jag snart skall byta ägare. Så vi får se hur det blir med utflykter. Det beror alldeles på om matte väljer att ha mig kvar som gammelbil (och utställningsobjekt) eller ej. I så fall hamnar jag väl i ett garage. :D Kanske kan du bidra med tips om hur man bäst behåller formen.
Hoppas din matte inte har hjärta att göra sig av med dig.
Hur man håller formen? Tja...min gamla bostad delade jag ju med betydligt äldre bilar än jag själv. En Chrysler från 1934, en Opel från 1936, och en t-Ford från 1924. Det var inte svårt att hålla en slank linje där, bland alla svulstiga fomer. Men, garaget var betydligt mycket större än i det jag bor nu. Det är compact-living på hög nivå - och hyra per kvadratmeter är nog fetare än den var i Norrland.
Se bara till att få ett garage som sitter som en smäck på din kaross, så skall du se att du mår bra. Du kan få prova mitt om du vill 8) Matte kan tipsa dig om hyresvärden.
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Post Reply