Navkapslar 16", Gummimattor etc till Scenic 07 köpes

Annonsera efter Renaultrelaterade prylar här.
OBS! Läs våra regler för Köp & Sälj sektionen innan du annonserar.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Niklas Wejedal
Posts: 3
Joined: 21 Nov 2014, 15:32
Location: Grundsund

Navkapslar 16", Gummimattor etc till Scenic 07 köpes

Post by Niklas Wejedal »

Jag letar lite smådelar och tillbehör till min Scenic-07. Bilen är flyttgods från min tid i Spanien och saknar en del som är nödvändigt i Sverige och annat som är svårt att få tag på på skroten:

>:Navkapslar 16" till vinterhjulen - är intresserad av vilka som helst, så länge det är Renault original. Inga fantasipriser tack!

> Gummimattor. Jag är intresserad av vilka som helst från nyare Renault som kan passa. Huvudsaken är att det är Renault-original.
> En svenskspråkig instruktionshandbok till Scenic 07-09.

Hade oturen att få inbrott i bilen. Som tur var var det inga värde saker som försvann, men ändå saker som jag behöver ha igen:
> Takantennen
> Varningstriangel. Skall vara original, i Renault-förpackning, från nyare Renault.


Har du nått av detta?

Maila mej: niklaswejedal@gmail.com
Last edited by Niklas Wejedal on 08 Dec 2014, 14:10, edited 1 time in total.
Niklas Wejedal
User avatar
Joakim16v
Posts: 2139
Joined: 22 May 2007, 11:34
Location: Stockholm

Re: Gummimattor och andra detaljer till Scenic 07 köpes

Post by Joakim16v »

Niklas Wejedal wrote:Jag letar lite smådelar och tillbehör till min Scenic-07. Bilen är flyttgods från min tid i Spanien och saknar en del som är nödvändigt i Sverige och annat som är svårt att få tag på på skroten:

> Gummimattor. Jag är intresserad av vilka som helst från nyare Renault som kan passa. Huvudsaken är att det är Renault-original.
> En svenskspråkig instruktionshandbok till Scenic 07-09.

Hade oturen att få inbrott i bilen. Som tur var var det inga värde saker som försvann, men ändå saker som jag behöver ha igen:
> Takantennen
> Varningstriangel. Skall vara original, i Renault-förpackning, från nyare Renault.


Har du nått av detta?

Maila mej: niklaswejedal@gmail.com
Jag köpte original-mattor till vår Megane på Ebay till överkomliga pengar..
Joakim Birath
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
Post Reply