dolda användare på forumet

Frågor och svar kring klubbens site, login, lösenord, medlemsregistret och detta forum.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

dolda användare på forumet

Post by kmfdm »

En fråga!
Vad är vitsen med att vara en dold användare på forumet? Vad fyller det för funktion egentligen - bortsett från att man "behåller sin integritet" och inte visar att man är ute på forumet. En funktion för ljusskygga som inte vill synas, men ändå hålla sig ajour med vad som händer, kanske man skulle kunna säga? Det syns ju att man är inloggad som dold användare...hur går det om man vill skriva inlägg å besvara frågor, eller läsa personliga meddelanden? Bara nyfniken :o Kanske får testa den finessen själv lite!
I spy, for the FBI 8) :lol:
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Syns jag???
Nix. Syns inte som dold användare, men kan svara på ämnen...så då kanske man skall ge sken av att vara lite "off" och inte synas...Eller inte.
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Post by mange »

Nu är jag kanske inte den rätta att svara på detta :D men att vara dold är väl att man inte syns längst ner på första sidan med sitt nick...d.v.s ser inte ut som man är inne på forumet... men någon kanske vet detta bättre än mig :D
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
User avatar
fuzzion
Forumpolis
Posts: 1480
Joined: 30 Mar 2004, 18:59
Location: Norrköping
Contact:

Post by fuzzion »

mange wrote:Nu är jag kanske inte den rätta att svara på detta :D men att vara dold är väl att man inte syns längst ner på första sidan med sitt nick...d.v.s ser inte ut som man är inne på forumet... men någon kanske vet detta bättre än mig :D
Ptja, precis så är det väl :D
Johan Nilsson

Mégane Coupé 2,0 16v -97
Mégane II Touring Dynamique 1,6 16v -09
Megane IV Sport Tourer 1,2 TCe 130 -17
User avatar
mange
Forumpolis
Posts: 4268
Joined: 21 Dec 2002, 22:20
Location: Stockholm

Post by mange »

tjohooo jag hade rätt :D
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

8) Jag har provat att vara doldis i 10 minuter. Det var lite spännande..Kanske man vill vara för sig själv och tassa runt på forumet ibland utan att synas, så då kan det ju vara bra.
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Post Reply