Tackar ödmjukast för ditt stora engagemang! Gud kommer tacka dig personligen.... ja, typ... eller nåt...!
Jag har inte rört bilen sen sist och nu är det snöstorm ute. Jag har slitit med att försöka få loss inredningen, men jag tänker, fungerar det för dig måste det ju fungera även för mig...!
Jag har gjort det som du beskriver, men inte tillräckligt våldsamt, tydligen! Där har jag mycket att lära av dig! Jag ska försöka fixa denna veckan och på helgen är jag helt ledig, som omväxling! Tusen tack för ditt fina inlägg!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Själva händelsen: Jag var på Coop-parkeringen och skulle dra ner rutan och be en kvinna vänta med att öppna dörren.... jag skulle åka. Inget hände med rutan, jag åkte... till sopstationen. Stängde av bilen och DÄR åkte rutan ner och sen ville den inte röra sig mer! Passagerarsidan, fram.
Liknande hände med höger bak, men den fastnade i uppfällt läge, så det var inte lika stressigt. Det löste sig när batteriet laddade ut och jag fick plocka ut batteriet och ladda hemma. När det var färdigt så fungerade rutan igen! Det var ju trevligt...! Min tro är att samma kanske kan hända med framrutan, om batteriet är avkopplat tillräckligt länge. Jag har kopplat av batteriet, men kanske inte tillräckligt länge!?