Floride -61

Renaulter 25 år eller äldre.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
peter1
Posts: 7
Joined: 04 May 2004, 00:33
Location: Sweden

Floride -61

Post by peter1 »

Jag har nyligen köpt en Floride -61 och är intresserad av att vet var man lättast får tag i delar till den, allt av intresse.
Peter
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by peter1</i>
<br />Jag har nyligen köpt en Floride -61 och är intresserad av att vet var man lättast får tag i delar till den, allt av intresse.
Peter
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Hejsan! Grattis till en mycket charmig och fin sommarbil! [:)]

Delar köper du nog lättast av Kjell S. i Helsingborg. Han har telefon 042-770 08, alternativt 073-957 81 28

Lycka till med nyförvärvet!
User avatar
t80196
Forumpolis
Posts: 432
Joined: 11 Apr 2003, 23:55
Firstname: Mats
Surname: Grimme
Location: Bromma

Post by t80196 »

Vad behöver du för grejor? Jag har en del "bra att ha prylar" som jag kanske kan avvara.

Mats
peter1
Posts: 7
Joined: 04 May 2004, 00:33
Location: Sweden

Post by peter1 »

Tack det var snabba tips här jag ska ringa och kolla lite med Kjell.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mathias</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by peter1</i>
<br />Jag har nyligen köpt en Floride -61 och är intresserad av att vet var man lättast får tag i delar till den, allt av intresse.
Peter
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Hejsan! Grattis till en mycket charmig och fin sommarbil! [:)]

Delar köper du nog lättast av Kjell S. i Helsingborg. Han har telefon 042-770 08, alternativt 073-957 81 28

Lycka till med nyförvärvet!
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
peter1
Posts: 7
Joined: 04 May 2004, 00:33
Location: Sweden

Post by peter1 »

Jag har inte undersökt vad jag behöver ännu, men bilen har varit avställd sedan -86 så jag räknar med att behöva lite bromsprylar, ev lite slangar och sådan som blir dåligt med tiden. Jag återkommer igen.
Tack för hjälpen.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by t80196</i>
<br />Vad behöver du för grejor? Jag har en del "bra att ha prylar" som jag kanske kan avvara.

Mats
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Post Reply