kmfdm wrote:Ronin köpte jag för nån vecka sedan...Safrane å lite annat smått å gott.
Ikväll är det nåt franskt på TV2 kl 22:30, så där kanske Renault-freaken får stora ögon om det förekommer några rombprydda fordon.
Jag har också Ronin.
Vad var det för något igår kväll på bruken?
Var på resande fot igår.
kmfdm wrote:Ronin köpte jag för nån vecka sedan...Safrane å lite annat smått å gott.
Ikväll är det nåt franskt på TV2 kl 22:30, så där kanske Renault-freaken får stora ögon om det förekommer några rombprydda fordon.
Jag har också Ronin.
Var på resande fot igår.
Nåt kriminaltjohej i två delar, minns ej namnet å har inte kollat vad det var jag spelade in. Lite mord å sånt.
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Jag har också Ronin.
Var på resande fot igår.
Nåt kriminaltjohej i två delar, minns ej namnet å har inte kollat vad det var jag spelade in. Lite mord å sånt.
Det kanske var sånt där "sova framför TV:n program".
För er som bara vill se Renaulten och sedan blunda för resten, välj länk 3 och titta ca 5:40 in i filmen. Vilken konceptbil det är får ni ta reda på själva
___ Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67, Celta4 -37, Prima4 -39
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.