Hur är det med blåsorna på händerna?
Mina händer är fortfarande lite ömma.
/Johannes
Moderator: Forumpolisen
ganska ok, fast det blir nog till att köpa handskar...Mr. Pink wrote:Hehe jo man blir allt snurrig i 5:orna.![]()
Hur är det med blåsorna på händerna?
Mina händer är fortfarande lite ömma.
/Johannes
Ja snurrade bara nästanTony wrote:Då har man hunnit och nött massa bana skitkul, och väldigt svårt då bilen inte beter sig som jag är van att en 5a skall göra, dvs snurra,vilket bägge GTT gjorde och inte jag,
Resan funkade bra förutom lite missöden som snabbt klarades av.
på vägen upp började laddningslampan att lysa vid Norrköping,detta lagades vid avfarten till kolmården,ganska snabbt då det var en kabel till laddningsregulatorn som gått att av, detta krävde att hela fronten togs bort,då man inte kommer åt generatorn uppifrån i min bil,ett 10min jobb.
På vägen hem blev en blå vit (gul) folksnappare uppmärksammad av en stylad bil (min) när han såg att ägaren på bilen inte hade körkort blev han blöt i byxan och stoppade oss,jag trodde det var bilen som störde honom och hoppade ut från PASSAGERARSÄTET och undrade varför han stoppade oss, då jag förklarade mig som ägare och undrade irriterat varför vi blev stoppade,blev nog polisen lite ledsen i ögat,för det blev varken biljakt lr olovligkörning, och vingen gillades trots att jag uppmärksammade honom om den och trodde det var orsaken till hans upphettsning. så vi kunde åka därifrån med både vinge och bakljus som inte gick igenom den årliga besiktningen,men passerade polisen utan någon anmärkning...
Man får dessutom lära sig att bli allvarligt uttittad när man kör(åker) bilen.
Mange och vi drog genom stan och det var väldig många som tittade på dom 2 så olika men uppseendeväckande bilarna,roligast var när vi drog en BMW z4M vid ett rödljus, vid det andra rödljuset var Bmw ägaren så het på gasen att han spann när han skulle iväg![]()
han gillade nog inte bli frånåkt av en algrensbil....
ja det kanske man kan, men vilket meck,får man ens plats med alla komponenter i lådan om man skall styra 16 spridare sekventionellt och 8 tändspolar, när den har 2spridarkanaler och 1 tändutgång orginal..figgesoft wrote:allt det där klarar ju msextra också!
dessutm kan man ha tre mappar att flippa mellan med en switch (typ steg 1, steg 2 (NOS) + startmap)
Launchctrl + bränna upp turbo programmet (antilag) finns ju också