t80196 wrote:Falk:
Ber att få upprepa än en gång vilket också står i inbjudan till träffen, om man nu bemödar sig at läsa denna istället för att gnälla om upplägget på forumet.
Eventuella frågor om bankörningen och allt annat ställs till Peter Bergqvist som fixar detta!
Jag personligen som inte är ett dugg banåkaintresserad och som inte tänker deltaga tycker att det känns jävligt trist att när det fixas ett sånt här arrangemang som efterfrågats av många medlemmar, ja då skall allt ifrågasättas, kritiseras och sågas.
Ta kontakt med Peter och be att få hjälpa till istället för att gnälla, det behövs duktigt folk som kan vara med och rodda ett arrangemang av detta slaget!
Mats, Jag tror att du inte riktigt vill förstå vad jag skriver här på webben...
Jag vet iofs att det kan vara svårt att kommunicera och nå fram på rätt sätt på webben och är fullt införstådd i risken att en persons skrivna intentioner kan tolkas på ett helt annat sätt av läsaren. Trots detta är ett sån't här forum i min mening en jättebra kanal för att hålla ihop en klubb och diskutera angelägna ärenden. Nyttan överskrider med råge riskerna, typ...
Och ursäkta, men jag gnäller inte, jag kritiserar inte, jag sågar inte. Och varför skulle jag inte ha läst inbjudan. Däremot skulle jag kunna uppfatta det du skriver som "gnäll" mot mig om jag vill, lyckligtvis är jag tillräckligt vuxen för att inte göra det.
Man kan undra om ni inte vill ha synpunkter, ris och ros, på det "ni" åstadkommer?
Detta är ju för f*n klubbens forum (ursäkta min franska), det är väl ändå till för att användas för att diskutera just sådana här saker.
Hur många gånger har jag skrivit i den här tråden att jag tycker att ett Gotland Ring-arrangemang kan bli en höjdare och att det Peter gör är kanon?
Och att du är ointresserad av banåka har väl liksom inte med detta att göra. Du gillar inte banåkning och det är helt ok.
Varför ska
jag ta kontakt? Forumet finns ju här. Det är bara för den som arrangerar att informera, och diskutera, att ventilera eller t.om. be om hjälp. Hur ska den enskilde klubbmedlemmen kunna hjälpa till om man inte ens har en aning om vad som är på gång.
Dessutom, och det betonar jag, finns en särskild forumdel som är avsedd för att diskutera träffplanering.
http://forum.clubrenaultsverige.com/viewforum.php?f=37
Hittills har det
inte skrivits ett enda ord om planeringen av denna potentiella höjdarträff i det därför avsedda forumet.
Äh, lär av andra klubbar, kommunicera och använd forumet så finns risken att fler hjälps åt.