Tängte bäställa från reichard motorsport men vet inte riktigt hur.
Finns det någon firma i sverige som köper från dem eller är det enklast att beställa direkt från dem. ja tänker på betalning och frakt osv.
Är rätt kass på tyska så fattar knappt hälften
Daniel Persson
Renault 19 1,4 -95
Renault 19 1,8 16v cupe -94
Renault Megane 1.6 -96
Volvo 240 -86 is bil
DP_Racing wrote:Tängte bäställa från reichard motorsport men vet inte riktigt hur.
Finns det någon firma i sverige som köper från dem eller är det enklast att beställa direkt från dem. ja tänker på betalning och frakt osv.
Är rätt kass på tyska så fattar knappt hälften
Funkar lika bra därifrån som någon annan firma du hittar på nätet .Du betalar för varan samt även frakt .Sen är det bara sitta och vänta vid brev inkastet
Satt och klickade hejdlöst på knappar jag trodde ja kände igen. gick fint tills man skulle välja betalnings sätt
Går det att betala med postförskott om det kommer utomlands?
Daniel Persson
Renault 19 1,4 -95
Renault Megane 1.6 -96
Volvo 240 -86 is bil
DP_Racing wrote:Satt och klickade hejdlöst på knappar jag trodde ja kände igen. gick fint tills man skulle välja betalnings sätt
oj vilken gammal metod....VISA gäller Du betalar väl med kort här i landet ,typ när du tankar ..eller ?
DP_Racing wrote:Satt och klickade hejdlöst på knappar jag trodde ja kände igen. gick fint tills man skulle välja betalnings sätt
oj vilken gammal metod....VISA gäller Du betalar väl med kort här i landet ,typ när du tankar ..eller ?
Haha joo man känner sig lite gammalmodig men känner mig lite osäker omm allt står på tyska .
Daniel Persson
Renault 19 1,4 -95
Renault Megane 1.6 -96
Volvo 240 -86 is bil