Moderator: Forumpolisen
ser väldigt lik inspirationsbilden på sid 2figgesoft wrote:Hittade en rå R5a i Japan, som kanske kan inspirera massan![]()
"Coilover "Black Evolution ställbara i både höjd och hårdhet.CarbonLoader wrote:Ett hett tips till alla banracing människor är att testa Supersports ställbara coilovers av den nyaste versionen Black Revolution. Dessa gjorde stor betydelse! Finns att köpa av http://www.risetrade.se
Hade kunnat sänka fram ytterligare 20mm men sparar det till nästa säsong![]()
Tipsa gärna om Renaultklubbens banträffar inför kommande säsong så man kan boka in redan nu.
Till våren har jag även hunnit byta kylare m.m. Kanske även en omlackering...vem vet
Jag kan garantera att vi är intresserade att hyra banan gemensamt, vi har det ganska svårt att få till antal åkande så kan vi få med er så vore det oerhört bra, vi brukar få bjuda in för att få det gå ihop..CarbonLoader wrote:Ooops, fick med ett "R" för mycket därTack Tony
![]()
Gött mos med dina dämpare![]()
GR, antar att det står för Gotland Ring. Känner ägaren där efter att ha gjort lite kolfiberdelar till hans Mini. Hade varit trevligt att testa den banan faktiskt. Ska kolla en bra deal med ägaren.
Hade kanske ClubRenaultSverige varit intresserade av att hyra banan gemensamt med Carkings & kanske ytterligare någon bilklubb för att få ner kostnaden delat på flera klubbar?
Carkings hyrde som sagt hela Knutan för 60 lax senast & med 10 körande blev förlusten hyfsat GIGANTISKGR är vad jag vet billigare att hyra plus att jag kan snacka ner priset med ägaren en aning isf.