Just nu har jag en Dacia pickup 1,5dci -12 och nytillskottet, våran fina Laguna II 2,2dci -05, importerad från tyskland i vintras. Jag är första ägaren i sverige, och av någon anledning är jag den enda som varit och kollat på den hos företaget som tog hem den till sverige. Efter att ha kollat upp så miltal osv stämmer så blev det affär ganska så fort.
Utrustad med soltak, handsfree, backvarning, öppningsbar bakruta osv. Sportljuddämpare från Elia och något skapligt snyggt kjolpaket är monterat när den bodde i tyskland. Jag har fått för mig att det är en slags kopia på renaults egna sport kjolpaket, kan det stämma? Jag hittar inga bilder på det tyvärr, vet bara att det går att beställa både "classic" och ett "sport" kjolpaket ifrån renault men syns ej hur de ser ut när man tittar i dialogys.
Har bara en bild att bjuda på just nu, tyvärr i en vinkel som gör att kjolpaketet inte ser ut att passa in så bra. Men är bättre i verkligheten

Överst på listan är att beställa och montera framspoilern som saknas till det övriga på bilen, en liten sänkning och försöka hitta några tillräckligt snygga 18" fälgar. Några bra förslag?