EDPS - Säve Depå

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

User avatar
Clio_fidde
Posts: 780
Joined: 28 Dec 2003, 14:24
Location: Borås

Post by Clio_fidde »

kmfdm wrote:
Clio_fidde wrote:Jag ska dit! Men varken köra lr ställa ut! JAG, ska dricka öl, kolla på bilar samt brudar! 8)

*Hoppas på bra väder*
Köper du ölen på ICA, glöm inte att åka från parkeringen :lol:
Neh har slutat handla där.. sist jag va där såg jag inte röken av tjejerna.. dom börjar väl tycka synd om mig lr nått 8)
Fredrik Salokangas - Borås #1418
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Clio_fidde wrote:
kmfdm wrote:
Clio_fidde wrote:Jag ska dit! Men varken köra lr ställa ut! JAG, ska dricka öl, kolla på bilar samt brudar! 8)

*Hoppas på bra väder*
Köper du ölen på ICA, glöm inte att åka från parkeringen :lol:
Neh har slutat handla där.. sist jag va där såg jag inte röken av tjejerna.. dom börjar väl tycka synd om mig lr nått 8)
Eller så har dom hittat nån med större...bil och plånbok :wink:
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
User avatar
Clio_fidde
Posts: 780
Joined: 28 Dec 2003, 14:24
Location: Borås

Post by Clio_fidde »

Hum, kan det va så? :roll:

Jo då fick man se tribals Clio igår då. Riktigt snygg va den. Synd att man glömde kameran hemma bara.. sen var där en annan Clio Sport, en slivrig med massa motivlack. va helt okej den med. Någons här?
Annars såg jag inga mer Renault.
Fredrik Salokangas - Borås #1418
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Silverfärgade Clio Sporten var väl rätt rolig och OK. Flugan på huven...smaksak, men jag hade nog använt insektsborttagningsmedel och lämnat huven ren istället.
Tribals nya Clio Sport är en fröjd för ögat :P Sportbilar skall ju vara klassiskt röda, så den behöver man inte skämmas för (eller ångra färgvalet).

Mycket trevliga ljudbyggen! Men, varför smacka dit en massa långhårigt fluffhår lite överallt? Eller för all del, leopardmönstrade detaljer på klädseln. Fanns en kopparfärgad Volvo som hade en del snygg motivlack på huv och under motorhuven. Varför lägga krut på insidan när det bara syns då man har huven uppe? Den som gjort motivlacken var grymt duktig i alla fall.
Kanske lägger ut lite bilder på photobucket som jag tog.

Det senaste verkar vara flip-lacker i olika färger, feta ljudbyggen med håriga baksäten :lol:
Det enda jag saknar är uppgradering av ljudet. Lacken flippar lite, som tur är, och lägger jag katten i baksätet blir det hårigt 8)
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
User avatar
Barbapappa
Posts: 90
Joined: 27 Dec 2003, 13:11
Location: Göteborg/Sjövik
Contact:

Post by Barbapappa »

Eftersom ingen har lagt ut några bilder trots att det tydligen är två fotografer här i tråden som var på plats så får väl jag göra det. :lol:
http://barbapappa.fotopic.net/c1031587.html
Klicka på 'Fullsize-knappen' inne i galleriet så får du bilden i lite större format. :wink:
Peter Karlsson - Göteborg
Min Clio Sport är såld!
Nu är det Lupo GTI som gäller.
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Barbapappa wrote:Eftersom ingen har lagt ut några bilder trots att det tydligen är två fotografer här i tråden som var på plats så får väl jag göra det. :lol:
http://barbapappa.fotopic.net/c1031587.html
Klicka på 'Fullsize-knappen' inne i galleriet så får du bilden i lite större format. :wink:
Jorå, bilder finns utlagda!
http://s22.photobucket.com/albums/b339/megane99/EDPS/
Var bara där ca 2 timmar pga av grym förkylning. Snygga bilder du tog! Tog inga bilder på stripkörningen själv. Det var för tjock med folk, tyvärr...ingen plats vid gallret - och gummiröken knäckte mig. Får ta igen det den 19 aug :)
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
User avatar
Barbapappa
Posts: 90
Joined: 27 Dec 2003, 13:11
Location: Göteborg/Sjövik
Contact:

Post by Barbapappa »

kmfdm wrote:Jorå, bilder finns utlagda!
http://s22.photobucket.com/albums/b339/megane99/EDPS/
Var bara där ca 2 timmar pga av grym förkylning. Snygga bilder du tog! Tog inga bilder på stripkörningen själv. Det var för tjock med folk, tyvärr...ingen plats vid gallret - och gummiröken knäckte mig. Får ta igen det den 19 aug :)
Tack tack!
Gummiröken var på topp ja, luktade även som att vissa ekipage hade blandat mettis till maskinerna också, två dofter som hör till sommaren om nåt, däck och metanol alltså.. 8) :wink:

Satt långt upp på läktarn större delen av dagen, hade bra plats först i början av dagen sen gick jag och köpte en dricka och jag fattade inte vart allt folk kom från när jag kom tillbaks, fick ju vandra iväg till andra läktaren 100m eller nåt från starten, men det gick ju att ta lite bilder där med. :roll:
Peter Karlsson - Göteborg
Min Clio Sport är såld!
Nu är det Lupo GTI som gäller.
Post Reply