Renault i Superstage?

Allt om banträffar, konbanor, race och strippkörningar

Moderator: Forumpolisen

User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Renault i Superstage?

Post by Tony »

Hej lite tidigt att börja med detta, men satt och tänkte på om det skulle finnas något intresse, för att ställa upp med klubben i bilsports superstage till våren. Det brukar ju vara bilklubbar med, och ännu har jag inte sett någon renault köra... jag fixar gärna kontakten med bilsport.
Det vore roligt om vi kunde fixa ihop lite blandade modeller. Clios finns det nog gott om... skall prata med Renee om eventuellt någon liten träff samtidigt.
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Flyttar till Race.
Jag o "Norden" surrade precis om detta på ICQ. Han var ju med för ett par år sedan och fick sin R5 Cup omlackerad i en tävling. Nån som kommer ihåg? :)
Han har en bra kontakt som ev. kan utnyttjas... Vi pratade lite löst alltså, inget bestämt, MEN det vore himla skoj om det blev av.
Vi surrar vidare...
/j
User avatar
Racer X
Posts: 238
Joined: 12 Oct 2003, 19:28
Location: Sweden
Contact:

Post by Racer X »

vart körs det isåfall?
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

Funderar lite på hur man ska presentera det. När allt är klart, skriver lite pö om pö, så skickar jag iväg ett migl så får vi se vad de svarar.
Men det är kanske fler som har kontakter där?
Lillebror ska förmodligen söka sponsring där också, kanske kan utnyttja det på något sätt.

Edit: Är det i Bilsports regi blir det väl förmodligen nere i Emmaboda?
User avatar
Racer X
Posts: 238
Joined: 12 Oct 2003, 19:28
Location: Sweden
Contact:

Post by Racer X »

ajdå... liten bit att åka :(
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Racer X</i>
<br />ajdå... liten bit att åka :(
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">ja det är i emmaboda,.. lite långt? bor inte du söder om fjollträsk,håller inte clion så långt??? du har ju en 1,4liters snurra i din, den kan ju inte dra så mycket..
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

det skall väl inte vara något svårt att få visa upp oss i bilsport dom vill väl fylla ut tidningen..
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

Tony: Men då väntar jag med att ta kontakt så kan väl du göra ett försök först? Ta ett snack med Joel, han nämnde att han varit i kontakt med dem tidigare.
Håll oss gärna informerade genom forumet!
User avatar
Racer X
Posts: 238
Joined: 12 Oct 2003, 19:28
Location: Sweden
Contact:

Post by Racer X »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tony</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Racer X</i>
<br />ajdå... liten bit att åka :(
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">ja det är i emmaboda,.. lite långt? bor inte du söder om fjollträsk,håller inte clion så långt??? du har ju en 1,4liters snurra i din, den kan ju inte dra så mycket..
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Bor i västerås... men det e ju jobbigt att åka en sån bit..:(
sen så rasar nog fanskapet på plats med min tur..
jono1071
Posts: 45
Joined: 08 Dec 2002, 18:56
Location: Sweden
Contact:

Post by jono1071 »

Jag är på! Tror även Lars och Lars är på eller?
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Jadå, Lars "I" och Lars "II" bangar nog inte för lite konkörning :)) Kan ev. få med lite av detta i Renommé Nr4.
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Jadå, Lars "I" och Lars "II" bangar nog inte för lite konkörning :)) Kan ev. få med lite av detta i Renommé Nr4.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">joel en utmärkt ide. kanske någon intresse anmälan,så vi vet hur många det kan tänkas bli..och vilka bil modeller..
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

Norden ,var det din farsa som körde den där fläskiga mantan i ssk.eller var den nu va.?.har för mig han hette nordenström .Bilsport var väl och bromsade några bilar hos er åxå...
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Att maila bilsport är ingen idé. Bästa sättet är att ringa!! :)
Om nu Bilsport nappar kör vi intresseanmälan efter det. Ingen idé att göra det före då inget ännu är klart :) Men presentera idén i Renommé är nog en bra.
/j
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Tony</i>
<br />Norden ,var det din farsa som körde den där fläskiga mantan i ssk.eller var den nu va.?.har för mig han hette nordenström .Bilsport var väl och bromsade några bilar hos er åxå...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Jo, det stämmer bra. Precis, anordnade en dag hos oss. Var i samband med den dagen som Stig Sjöberg kom fram till mig och undrade om vi kanske skulle göra något skoj och fixa spons genom dem - det var alltså Bilsport som frågade mig om de fick sponsra o inte tvärtom... [:D]
Post Reply