Vill inte fortsätta racet ?????

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Pirath
Posts: 17
Joined: 27 Dec 2003, 17:13
Location: Sweden
Contact:

Post by Pirath »

Håller med dig där om raggarrundorna o tjejjer.Nog för att jag själv e korthårig,men jag är o beter mig fortfarande som en tjej [:D][?]
Jag lever livet o kommer nog aldrig ifrån gasandet [;)]Så om nån vill lattja lite bil o befinner sig i Gbg,så ring [:)][:D]
Idis
Posts: 51
Joined: 18 Aug 2003, 01:35
Location: Sweden

Post by Idis »

Jag bor tydligen i fel postnr område... Här stöter man inte på så många gasglada tjejer [V]

Det får bli en "gasar-turné" uppåt landet till sommaren [^][:D]
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Ouscha, ja... Ryggraden kryllar sig av obehag både vid ord som Manta, Raggazon och rosa plysch. Huha!!! Jag kan inte jämföra detta med Renault. Renault är ju seriöst och hög klass. Så det närmsta raggarsvans man kommer är tofsen i nacken... [;)][:D]

Snuträdd så det heter duga är jag dock. De måste ha satt spårningsutrustning på mina bilar, så frekvent som de inventerar mig [V][xx(][:(!]
vargen
Posts: 507
Joined: 09 Jul 2003, 17:13
Location: Umeå
Contact:

Post by vargen »

haha, raggarna garvar ju som fan åt Renault.. vet inte hur många "Vad är det, en fransk packmoppe?" jag har fått höra (flickvännens halva familj är raggare och resten är bikers)
vargen
Posts: 507
Joined: 09 Jul 2003, 17:13
Location: Umeå
Contact:

Post by vargen »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Snuträdd så det heter duga är jag dock. De måste ha satt spårningsutrustning på mina bilar, så frekvent som de inventerar mig<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote"> Jag är väl oxå lite skraj när det kommer upp bilar bakom mig, bromsar gärna in så dom får köra om innan jag kör om och ifrån dom.. men att vara rädd när man möter en snut, vad fan ska dom göra åt saken? sen sitter det ju faktiskt inte trafikpoliser i alla polisbilar..
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Den ovan omtalade klumpfoten försätter mig lätt i situationer man inte vill ha med Pappa Blå att göra, tro mig... [xx(]
Tyvärr verkar det finnas alldeles för mkt poliser med viktigaste uppgift att plocka folk på livets nöjen, typ körkort och pengar. Förhoppningsvis lite lugnare uppe hos dig...

Det går nog få ordning på flickvännens familj också.[;)][:D] Sambon körde sin mammas Charade Turbo när jag plockade upp honom. Nu äger han bara Safraner. [:D][^] (och Charaden är ersatt av Renault!)
vargen
Posts: 507
Joined: 09 Jul 2003, 17:13
Location: Umeå
Contact:

Post by vargen »

haha, nja.. inte när dom satsar stora pengar varje månad på att forsla över amerikanare..
Idis
Posts: 51
Joined: 18 Aug 2003, 01:35
Location: Sweden

Post by Idis »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vargen</i>
<br />haha, nja.. inte när dom satsar stora pengar varje månad på att forsla över amerikanare..
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Det låter ju dumt att slösa pengar på amerikanskt när det finns vackra fransoser/fransyskor [^]

Nä, franskt ska d va [^]
User avatar
Tony
Forumpolis
Posts: 8468
Joined: 12 Jan 2003, 19:40
Location: Timmernabben

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />Den ovan omtalade klumpfoten försätter mig lätt i situationer man inte vill ha med Pappa Blå att göra, tro mig... [xx(]
Tyvärr verkar det finnas alldeles för mkt poliser med viktigaste uppgift att plocka folk på livets nöjen, typ körkort och pengar. Förhoppningsvis lite lugnare uppe hos dig...

Det går nog få ordning på flickvännens familj också.[;)][:D] Sambon körde sin mammas Charade Turbo när jag plockade upp honom. Nu äger han bara Safraner. [:D][^] (och Charaden är ersatt av Renault!)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">pappa blå kanske vill spana in dig,för jag brukar inte se honom så ofta,tvi tvi peppar peppar ta i trä mm ....
vargen
Posts: 507
Joined: 09 Jul 2003, 17:13
Location: Umeå
Contact:

Post by vargen »

jag ser han mest på dom ställen där man tror att han ska vara.. å när han är där han inte "ska vara" å står med sin laser har jag hittills haft turen? att hamna i bilköer..
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

Tycker det är roligt med tjejer som gasar (har klumpfot [;)]) och gillar bilar [:D] Det vore jäkligt trist om enbart killar var gasglada och bilfreakar...

Tillhör väl själv inte dem som har klumpfot så väldigt ofta. Har inte en tillräckligt rivig vagn, så det hjälper nog inte ens med en tegelsten på gaspedalen [;)][:D] Fast visst är det kul att gasa på ibland. Blir väl kanske mer på motorcykeln än i bilen...
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />Ouscha, ja... Ryggraden kryllar sig av obehag både vid ord som Manta, Raggazon och rosa plysch. Huha!!! Jag kan inte jämföra detta med Renault. Renault är ju seriöst och hög klass. Så det närmsta raggarsvans man kommer är tofsen i nacken... [;)][:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Haha, en mattsvart Amazon med flames och rosa plyschinredning, kan inte det vara ngt?? [:D][;)] Hehe, nejdå, skojade bara. Gillar inte sådana byggen heller. Kan inte förstå att de förstör bilarna på det viset (oavsett vilket märke/modell det gäller). Tex "raggazoner" som är "idiotsänkta" i framvagnen men inte bakvagnen. Ser ju inte klokt ut. Eller s.k. Hotrods - varför inte originalrenovera istället? Är inget vidare förjust i vräkiga amerikanare heller egentligen. Vad är väl krom och fenor i överflöd mot en fin gammal Renault? [:)]
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vargen</i>
<br />jag ser han mest på dom ställen där man tror att han ska vara.. å när han är där han inte "ska vara" å står med sin laser har jag hittills haft turen? att hamna i bilköer..
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det finns alldeles för många civilare. Det är fruktansvärt osportsligt!!! [:(!]
Tony: Du har nog mer flyt... Trots att man är laglig som ett litet ljus (utom möjligen vad gäller bilrelaterade småsaker som hastighet, snygg belysning, bättre nr-skylt & dyl [;)][:p]) så är de ju på en. Även om småsaker. Förbaskade glädjedödare... [xx(] Bättre de lägger tid & energi på riktiga ligister, istället för att ödsla tid på sådana som mig.
vargen
Posts: 507
Joined: 09 Jul 2003, 17:13
Location: Umeå
Contact:

Post by vargen »

Du är ju en "vägens ligist" så visst ska dom jaga dig.. det är ju inte polisen vi ska gnälla på, eg är det ju politikerna som satt reglerna [:D]

nämen seriöst.. visst borde dom låta en del saker sippra mellan fingrarna.. men å andra sidna är jag glad att dom plockar bort en del rötägg som säkert suttit i min bakvagn förre ller senare.. jag menar, alla dom där ca 35000 är ju knappast bra bilförare..
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Visst, polisen är ju bara lakejer åt politiker, länsstyrelser, vägverket etc. Fast måste ju ändå kunna välja lite vad och när de ska intressera sig... [;)]

Tycker det vore vettigt med återkommande utbildning och tester vad gäller körkort. Förutsättningar för bilkörning förändras allt eftersom tiden går. Trafikregler, människans sinnen etc. Finns ju t ex folk som tog körkort när det inte ens fanns rondeller, och som aldrig kört i dem. Träning, uppdatering och koll. Ju bättre folk blir på att köra bil desto säkrare blir trafiken.
Post Reply