Instrument till Clio II
Moderator: Forumpolisen
Instrument till Clio II
Har 2 st. kombiinstrument till Clio II, båda med färddator (silverfärgade). Har också en sidospak med vindrutetorkare och knappen som man bläddrar med i färddatorn. Sidospaken och ett av kombiinstrumenten är allt man behöver för att installera färddator i sin Clio II (det hade jag gjort i min bil innan jag sålde den och köpte en nyare Clio
).
Det ena kombiinstrumentet står det cirka 10.800 mil i. Det andra är okänt miltal eftersom jag aldrig installerade den i min bil, men funkar gör den i alla fall. Miltalet går att justera uppåt på verkstad, men inte neråt. Det är inga problem att installera funktionsmässigt oavsett vilka mil bilen har gått, eftersom miltalet lagras i kombiinstrumentet.
Hade tänkt mig 300kr för instrumentet med känt miltal, 50 kr för spaken och 200kr för det andra kombiinstrumentet.
Kombiinstrumenten är av denna typen:

Det ena kombiinstrumentet står det cirka 10.800 mil i. Det andra är okänt miltal eftersom jag aldrig installerade den i min bil, men funkar gör den i alla fall. Miltalet går att justera uppåt på verkstad, men inte neråt. Det är inga problem att installera funktionsmässigt oavsett vilka mil bilen har gått, eftersom miltalet lagras i kombiinstrumentet.
Hade tänkt mig 300kr för instrumentet med känt miltal, 50 kr för spaken och 200kr för det andra kombiinstrumentet.
Kombiinstrumenten är av denna typen:
Marcus Palmberg